خبرهای داغ:
دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شهرهای طبس، عشق‌آباد و دیهوک شهرستان طبس در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند تا شعار «مرگ بر آمریکا» را برای سی‌وهشتمین سال بر سر استکبار جهانی فریاد بکشند.
کد خبر: ۸۷۷۲۹۳۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم راهپیمایی 13 آبان روز ملی استکبارستیزی هم‌زمان با سایر شهرهای کشور و با شعار همیشگی مرگ بر آمریکا در شهرهای طبس، عشق‌آباد و دیهوک شهرستان طبس برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی ضمن به آتش کشیدن پرچم آمریکا، شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر رژیم صهیونیستی»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر داعشی و تکفیری» و... سر دادند.

راهپیمایی 13 آبان در شهر طبس از ساعت 10 صبح از محل میدان امام خمینی(ره) آغاز و به مسجد جامع این شهر ختم شد.

این راهپیمایی در شهر عشق‌آباد طبس هم از ساعت 9:30 صبح از محل ورودی گلزار شهدای شهر عشق‌آباد به سمت مصلی نماز جمعه برگزار شد؛ مردم شهر دیهوک طبس نیز از ساعت 9 صبح از مقابل حوزه 3 مقاومت بسیج ابوذر غفاری به سمت مصلی نماز جمعه در این راهپیمایی شرکت کردند.

13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان 1358، همچنین سالروز به خاک و خون کشیده شدن جمع زیادی از دانش‌آموزان توسط رژیم پهلوی در 13 آبان 1357، و نیز سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه به دلیل اعتراض به مصوبه کاپیتولاسیون آمریکایی در 13 آبان 1343 است؛ به همین دلیل 13 آبان به‌عنوان یوم‌الله و روز ملی استکبارستیزی نام گرفته است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها