فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: شهدا بزرگترین مولفه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران هستند چرا که جان خود را تقدیم افزایش شوکت ایران در جهان کرده تا هیچ دشمنی جرات تعدی به ایران اسلامی را نداشته باشد
کد خبر: ۸۷۷۲۹۲۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان  سردار حسین معروفی در مراسم سالگرد شهدای گمنام که در دانشگاه زابل برگزار شد، گفت: شهدا محور حقیقی همدلی و همزبانی ملت ایران هستند و حقیقتا در راستای دستیابی به مدیریت جهادی، نسخه شفا بخش ایمان هر جامعه هستند همچنین آنها از حلال خود گذشتند تا ما در این دنیا از حرام چشم پوشی کنیم.
وی تصریح کرد: باید در مقابل دنیای نابرابر جنگ نرم و عملیات روانی که ایمان، اراده، شجاعت وحقیقت را مورد هجمه قرار می دهد هوشیار بود چرا که شهدا سوختند تا با ایجاد روشنایی، راه را گم نکنیم بنابراین تمامی ملت ایران در هر جایگاهی که قرار دارند به شهدا مدیون و بدهکار هستند.
سردار معروفی اضافه کرد: امتحان امروز، امتحان نخبگان است و در این دریا و موج اگر نخبگان مواظب نباشند حتما مردود و تجدید می شوند که در این راستا نمونه بارز تجدید و مردود فتنه ۸۸ می باشد به طوری که این هشت ماه برای انقلاب اسلامی بدتر از جنگ هشت ساله بود.
وی تاکید کرد: آرمان پرورش یافتگان مکتب وحی و پرورش یافتگان نهضت امام حسین تنها متعلق به شیعه و سنی و مسلمان نیست بلکه تعلق به تمامی بشر و آزادگان دارد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه، دعوای امروز در دنیا دعوای فیزیکی نیست بلکه دعوای حوزه نظر است ادامه داد: اسلام ناب با اسلام آمریکایی با سردمداری آمریکا، اسرائیل، انگلیس و کشورهای مرتبط صهیونیست تفاوت به سزایی دارد.
معروفی ابراز داشت: دشمن جرات مبارزه در میادین جنگ سخت را ندارد چون فعالیت های جمهوری اسلامی ایران منحصربه فرد است بنابراین با توجه به خصلت محاسبه گری می داند اگر قصد ضربه وارد کردن به ایران اسلامی را داشته باشد باید هزینه سنگینی بپردازد.
وی با بیان اینکه، ملتی که شجاعت نداشته باشد، هیچ قدرتی ندارد ادامه داد: دشمن دنبال تصرف زمین ما نیست بلکه دشمن به دنبال تصرف ذهن و اراده و تمایلات، خودباوری و شجاعت ملت ایران است.
معروفی با عنوان اینکه، تشخیص دوست از دشمن در این صحنه خیلی سخت است چرا که فتنه در این صحنه درست می شود ابراز داشت: هدف از این یادواره در راه ماندن است، شاخص گذاری تمام شهدا و همچنین وصیت نامه های شهدا به منظور تبعیت از امام و پیروی از چراغ فروزان و خورشید انقلاب بودن می باشد.
وی خاطرنشان کرد: حوزه شهدا حوزه زیباییت، امیرالمومنین، سیدالشهدا، اسلام ناب و انقلابی گری و حوزه ی نظری مقدس بود چرا که شهدا نه تنها ولایت باور بلکه بالاتر از آن ولایت پذیر بودند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به این نکته که باید ، امام و ولی فقیه را خوب بشناسیم عنوان کرد: دشمن را به خوبی باید شناخت چرا که امروزه عده با انجام بدترین منکر، دشمن را دوست جلوه دهند بنابراین از نگریستن به دشمن با حوزه سیاسی خودداری کرده و با دید تجربی هرگز به دشمن اعتماد نکنیم.
وی با تاکید بر این نکته که دشمن قابل اعتماد نیست و دائم جذر و مد سیاسی دشمنان وجود دارد افزود: تا قبل از عملیات کربلای پنج، تعداد هفت قطعنامه شورای امنیتی سازمان ملل ثبت کرده که هیچ کدام از آنان به نفع ایران نیست و حتی اسمی از متجاوز و تحریم در آن به کار نرفته، و تنها در قطعنامه ۵۹۸ حقوق ما در آن ذکرشده چرا که پس از پیروزی ایران در عملیات کربلای پنج و شکست دشمن بعثی صادر شده است.
معروفی اظهار داشت: همزمان با پیروزی ایران در جنگ، آمریکا جنگ خلیج فارس را شروع و کشتی، نفت کش ها، جایگاه های نفت و هواپیمای ایرباس ایران را مورد حمله قرار داد چرا که ایران اسلامی پیروز میدان نبرد شده بودبنابراین طبق تجربیات گذشته، دشمن قابل اعتناد نیست.
ارسال نظرات