در 9دی دویست و چهل و چهارم می خوانید

برجام: برنامه جامع «اختلاس» مشترک

تیتر یک این شماره با عنوان « برجام: برنامه جامع «اختلاس» مشترک » به سخنان روحانی در جلسه رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت اختصاص دارد که رئیس جمهور با بیان سخنانی فسادهای مالی اخیر دولت را توجیه کرد.
کد خبر: ۸۷۷۲۹۰۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، شماره244ام هفته نامه 9دی امروز شنبه پانزدهم آبان ماه 95 روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این شماره با عنوان « برجام: برنامه جامع «اختلاس» مشترک » به سخنان روحانی در جلسه رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت اختصاص دارد که رئیس جمهور با بیان سخنانی فسادهای مالی اخیر دولت را توجیه کرد.

موضوع دیگری که 9دی در این شماره به آن پرداخته، زیر پا گذاشتن خط قرمز فتنه توسط مجلس دهم در ماجرای رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت است و بررسی صحت ادعای اصولگرا بودن این مجلس که مورد ادعای برخی جریانات سیاسی است. «برداشت گلابی برجام از باغ بهارستان» و «حقیقت مجلس دهم و توهمی که نباید داشت» عنوان یادداشتهایی است که به این موضوع پرداخته است.

سخنان اخیر جان کری درباره برجام و بیان این نکته که تحریمها را بعد از برجام هم ادامه داده ایم و همچنین امنیت آوری برجام برای اسرائیل موضوع یادداشتی است با عنوان «نقض متن و روح برجام توسط آمریکا» که 9دی به آن پرداخته است.

یادداشت اول این هفته را دکتر شبیر فیروزیان با عنوان «آقای هاشمی! از کدام قرآن سخن می گویید؟» نوشته و سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی را که گفته بود همه افکارم را از قرآن گرفته ام، مورد نقد قرار داده است.

صفحه بین الملل 9دی هم عکس نوشته هایی با عنوان «آنچه «آمریکا» هست و نشان نمی دهند» درباره واقعیات آمریکا که طی مناظرات انتخاباتی اخیر، عیان شده است منتشر کرده است.

در جدید ترین شماره 9دی به موضوعات دیگری نیز پرداخته شده است؛ سخنانی از آیت الله جوادی آملی با عنوان «چشم امید به بیگانه داشتن، سفاهت و بی عقلی است»؛ انتقاد آیت الله مکارم در درس خارج فقه از ماجرای فساد مالی صندوق ذخیره فرهنگیان؛ یادداشتی از دکتر نیکزاد در نقد اقدامات آخوندی؛ بخشهایی از گفتگوی حجت الاسلام مصلحی در تشریح ابعاد نفوذ با عنوان «دشمن چهره های غربگرا را منجی مشکلات کشور معرفی می کند»؛ سخنانی از دکتر علی اصغر زارعی با عنوان «لشگرکشی دشمن به جبهه فرهنگی»؛ بازخوانی مواضع رهبر انقلاب درباره فتنه توسط حجت الاسلام رسایی در یادداشتی با عنوان «مبارزه با فتنه تا زمان رفع فتنه و فتنه گر»؛ تشریح برخی ابعاد کرسنت اوسط دکتر میرکاظمی با عنوان «پرداخت جریمه فساد دولت از جیب ملت»؛ نقد دکتر منوچهر محمدی بر دریافت جایزه چتم هاوس توسط ظریف با عنوان «مدال ننگین ملکه انگلیس بر گردن ظریف»؛ یادداشتی از محمد ایمانی با عنوان «رد پای پول کثیف تا پشت در فراکسیون امید»؛ سخنانی از دکتر جواد منصوری با عنوان «دو تابعیتی ها معبر نفوذ آمریکا هستند»؛ یادداشتی از حجت الاسلام جعفری با عنوان «چرا وقتی کار جهادی به جهاد با خود می رسد، دشوار می نماید؟»؛  و ....

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید.  جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت day.ir9  مراجعه نمائید. 


ارسال نظرات
آخرین اخبار