حسینی‌کیا در خصوص قرارداد شرکت های خودروسازی فرانسوی رنو و پژو با خودروسازی های داخلی گفت: هنوز قراردادی با شرکت های خودروسازی رنو و پژو بسته نشده است.
کد خبر: ۸۷۷۲۸۸۳
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،سیدجواد حسینی‌کیا، عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  در خصوص قرارداد شرکت های خودروسازی فرانسوی رنو و پژو با خودروسازی های داخلی گفت: هنوز قراردادی با شرکت های خودروسازی رنو و پژو بسته نشده است، موضوع از این قرار است که تنها پیش نویسی با شرکت های نام برده امضا شده است و هنوز منجر به عقد قرارداد میان طرفین نیز نشده است.

 

وی در تشریح جزئیات پیش نویس قرارداد با شرکت های خودروسازی فرانسوی، عنوان کرد: دولت هیچ جزئیاتی از قرارداد را تا کنون در اختیار نمایندگان قرار نداده، وزیر هم که هفته گذشته در کمیسیون صنایع حضور یافته بود توضیحاتی درباره قرارداد با شرکت های خودرو سازی خارجی ارائه داد و نمایندگان از توضیحات وی قانع نشدند و قرار بر این شد تا طی جلسه دیگری در خصوص این موضوع گفت و گو کنیم.

 

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: آقای نعمت زاده قرار است در جلسات آینده کمیسیون صنایع مجلس توضیحات بیشتری را در خصوص این موضوع ارائه کنند، هنوز نمایندگان هیچ اطلاعی از جزئیات و کم کیف این قرارداد ها ندارند و باید وزیر در این باره توضیحات بیشتری را خدمت نمایندگان ارائه کند زیرا توضیحات ارائه شده در جلسه گذشته نمایندگان را قانع نکرده است.

 

حسینی‌کیا در خصوص موضوع جلسه اینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه آینده کمیسیون صنایع قرار است موضوع مناطق آزاد و قاچاق کالا با حضور رئیس گمرک در این جلسه مورد بحث و گفت وگو قرار گیرد و به مشکلات مناطق آزاد و گمرکات رسیدگی شود.

منبع: دانا
ارسال نظرات