خبرهای داغ:
مدیر فرهنگی دانشگاه ادیبان:

قشر جوان امروز بیش از هر قشری در خطر نفوذ دشمن است

مدیر فرهنگی دانشگاه ادیبان گفت: قشر جوان امروز بیش از همه اقشار سنی جامعه مورد تهاجم و نفوذ دشمن در همه ابعاد قرار می گیرند و بیش از همه قشر ها باید نگران قشر جوان جامعه بود.
کد خبر: ۸۷۷۲۸۷۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،حجت الا جمعی از سلام والمسلمین ابوالفضل مداح در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه ادیبان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت:امروز دشمن در همه ابعاد از جمله فرهنگی ، اقتصادی ، اعتقادی و سیاسی سعی در نفوذ همه جانبه در اقشار مختلف کشور را دارد و در این مسیر برنامه ریزی های دقیق و حساب شده ای کردند.

وی افزود:قشر جوان امروز بیش از همه اقشار سنی جامعه مورد تهاجم و نفوذ دشمن در همه ابعاد قرار می گیرند و بیش از همه قشر ها باید نگران قشر جوان جامعه بود.

مدیر فرهنگی دانشگاه ادیبان با اشاره به برخی سخنان مقام معظم رهبری در این باره،خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در همه موارد تهاجم های فرهنگی قشر جوان را در اولویت میدانند و همواره بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به این قشر را مورد تأکید در سخنان خود قرار می دهند .

وی با تأکید براینکه امروز بیشترین نفوذ در بحث های اعتقادی در بحث مهدویت است،اذعان کرد: افرادی با پخش کردن احادیث جعلین و روایات دروغین که یک سند شیعه هم ندارند سعی در منفی کردن ذهن جوانان نسبت به مهدویت هستند و در این باره روایت های دروغ و تحریف شده را برای این نسل نقل می کنند.

مداح در ادامه با اشاره به یکی از روایت های دروغ در خصوص ظهور امام زمان (عج) اظهار کرد:برای مثال روایتی می آورند که امام زمان(عج) در زمان ظهور آنقدر گردن خواهند زد که جوی خون راه خواهد افتاد کاملا مشخص است چنین چیزی درست نیست، با کمی تحقیق می توان این را مسئله را دریافت که چنین چیزی با منطق فقهی ما سازگار نیست.

وی با اشاره به بحث تاریخی جریان آندلس افزود : امروز دشمن سعی دارد تا دوباره تاریخ تکرار شود ما باید از یادآوری مکرر این جریان تاریخی و درس گرفتن از آن اجازه ندهیم تا چنین واقعه ای دوباره برای جامعه اسلامی اتفاق بیفتد؛دشمن با نفوذ فرهنگی در جامعه و استفاده از عدم بصیرت بعضی جوانان مذهبی سعی در متزلزل کردن و تحریف عقاید اسلامی در باور ها را دارد.

مدیر فرهنگی دانشگاه ادیبان خاطرنشان کرد: باید مراقب نفوذ سیاسی دشمن بود و اجازه ندهیم تا واقعه تاریخی ماجرای قرآن به نیزه کردن ها در جنگ صفین باز اتفاق بیفتد، دشمن با این استراتژی که ظاهر همه چیز را زیبا نشان میدهد سعی در ساخت باوری مثبت در ذهن ها در عین حال باطنی شیطانی دارد.

وی افزود:قشر جوان در دانشگاه ها، در بسیج، درسازمان های فرهنگی، درخانواده و هرجای دگری در این سرزمین باید هوشیار و با بصیرت باشد تا در مقابل مکر و حیله دشمن ایستادگی کند.

مداح همچنبن اظهار داشت:بسیج دانشجویی بیش از هر زمانی باید گوش به فرمان گفتار های رهبری باشد بهترین تمییز برای حق از باطل در جریانات مختلف جامعه گفتار های رهبری است.

وی با بیان سخنی از امام خمینی (ره) که فرمودند:« پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» افزود:

امروز هم بهترین پشتیبانی ما این است که جوانان مذهبی و انقلابی ما با دنبال کردن سخنان و گفتار های امام خامنه ای و ترویج آنان در جامعه خطوط تمییز حق از باطل را بیشتر مشخص کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها