امام جمعه شهرستان ایوان: هردستی که به طرف ولایت نشانه رود؛ بسیج بی درنگ آن را قطع خواهد کرد. صبر بسیج و بسیجی حد و مرزی دارد. امروز نام سردار سلیمانی لرزه بر اندام دشمن انداخته است.
کد خبر: ۸۷۷۲۸۴۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین لروند، امام جمعه شهرستان ایوان در صبحگاه رزمایش محرم شهرستان ایوان که با رمز مبارک یا اباعبدالله الحسین(ع) در منطقه عمومی ایوان آغاز شد گفت: بنا بر فرمایش امام باقر(ع) اسلام بر پنج پایه استوار است که ولایت از همه دیگر پایه ها مهمتر است. امروز همه ما سرباز ولایت هستیم و به این سربازی افتخار می کنیم.

امام جمعه ایوان افزود: مهمترین درگیری که جدیداً شاهد آن بودیم، فتح موصل و شکست داعش یعنی شکست آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و عربستان (همان آل سقوط) است. دشمن به شکست خود اذعان کرده و گفته این جنگ جنگ شیعه و سنی است. داعش را نماینده سنی ها جا زده اند. علت شکست را گردن ایران انداخته و گفته اند طرف پیروز ایران است؛ با اینکه ایران صرفاً کار مستشاری می کند.

نماینده ولی فقیه در ایوان تصریح کرد: امروز نام سردار سلیمانی لرزه بر اندام دشمن انداخته است. دشمن به صراحت به شکست خود اعتراف کرده است. اما جای افسوس که عده ای در داخل شیرینی این پیروزی را به کام مردم تلخ می کنند. بسیجیان در شهر قهرمان ایوان می گویند: ما آماده ایم و ار هرلحاظ چه سیاسی و چه نظامی و چه فرهنگی و یا اقتصادی گوش به فرمان ولایتیم و آماده ایم اگر ولایت دستور دهد چه منافقان داخلی و چه منافقان خارجی و چه دشمنان را به خاک مذلت خواهیم نشاند.

حجت الاسلام لروند تأکید کرد: این بسیجیانی که از شهر غیرت و مردانگی هستند، آماده اند و دشمنی که به شکست اعتراف کرده بداند صبر بسیج و بسیجی حد و مرزی دارد. بسیج و بسیجی معرفت دارد، ارادت دارد، قدرت دارد، تمام غیرتش در یک جمله خلاصه می شود و آن هم اینکه هردستی که به طرف ولایت نشانه رود بسیج بی درنگ آن را قطع خواهد کرد.

معروف بسطامی، فرماندار ایوان نیز در جمع بسیجیان گردانهای إلی بیت المقدس گفت: همه جبهه گیری ها و دشمنی های دشمن با نظام مقدس جمهوری اسلامی به دین و ارزشها بر می گردد. تکیه گاه نظام دین و ارزشهاست. دشمن از قدرت دینی وحشت دارد. لذا از شروع انقلاب از راههای مختلف درصدد اضمحلال نظام بوده اند. با تحمیل جنگ 8 ساله و شهید کردن فرزندان انقلاب و جنگ سایبری، اکنونتهاجم فرهنگی را پیش کشیده اند.

بسطامی افزود: یکی از دکترین و مؤلفه های نظام در بحث توسعه تجهیز ات دفاعی است. امروز اگر امنیت و اقتدار و جایگاه رو به رشد ایران در سطح منطقه مثال زدنی است؛ به دلیل برخورداری از تجهیزات و امکانات نظامی است. نظام ما امن ترین نظام در خاورمیانه است و این به برکت پیروی از امام و رهبری، خون شهداء و تلاش مدیران و دلسوزان نظام است. پرورش نیروها و توسعه اقتصادی و نظامی مایه افتخار است. اگر کشوری بخواهد اقدامی علیه جمهوری اسلامی داشته باشد با پاسخ محکم نیروهای ما مواجه خواهد شد. دوران تهدید دشمن گذشته است.

سرهنگ 2 پاسدار محمدحسین فولادی، فرمانده سپاه ایوان نیز ضمن خیرمقدم به مهمانان و تشکر از حضور قدرتمند بسیجیان و فرماندهان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به لطف خدا، برکت خون شهداء خونین بال و حضور مردم بصیر، ولایتمدار و همیشه در صحنه از اقتدار مطلوبی برخوردار است. به برکت وجود بسیج قهرمان این سد محکم دشمن شکن در اوج اقتدار قرار دارد. امروز اگر بدون استفاده از زور جغرافیای پیرامونی را وادار به تبعیت از خود کردیم نشان از اقتدارما دارد. امروز ابرقدرت روسیه که به دلیل ضعف اقتصاد در رنج است و در بعد نظامی از آمریکا پیشی گرفته و سروگردنی بالاتر از غرب است در محور مقاومت قرار گرفته و در کنار رزمندگان درحال جنگ است. این ابهتی برای جمهوری اسلامی است.

بعد ازانجام صبحگاه، نیروهای مستقر در میدانبهمحل رزمایشاعزام و با درگیری با دشمن فرضی، عملیات تأخیری، کمین و امداد و نجات به اهداف مورد نظرخود از این رزمایش بزرگ دست یافتند.

گفتنی است که این رزمایش با استعداد سه گردان کامل إلی بیت المقدس حوزه های شهید بهشتی، امام علی(ع) و شهداء زرنه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار