حسینی در گفت و گو با «بسیج»:
حسینی گفت:‌ آنهایی که قلب هایشان به بیماری سیاسی مبتلا گشته است به جای کسب عزت از خدا به دنبال عزت گرفتن از کدخدا هستند.
کد خبر: ۸۷۷۲۸۳۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  با اشاره به سخنان اخیر امام خامنه ای مبنی بر اینکه سازش با آمریکا مشکلات ایران را حل نخواهد کرد، گفت‌: در میان سیاست مداران ما متاسفانه برخی دچار بیماری سیاسی هستند، برخی بیماری اقتصادی دارند و برخی نیز دچار مشکل اخلاقی می باشند.

وی افزود: آنهایی که دچار مرض سیاسی هستند با یک تشر آمریکایی ها از پای در میایند، روش قرآنی، ما را به عزت و بزرگی در برابر دشمنان فرامی خواند اما متاسفانه برخی راه سعادت را در مجیزگویی دشمن می بیند.

حسینی با تاکید بر اینکه کشور ما پس از دوران مشروطه تجربه های متعددی از اعتماد به آمریکا برای حل مشکلات داشته است،‌ادامه داد:‌ تاریخ گواه است که آمریکایی ها صرفا در تمام دوره ها به دنبال تسلط سیاسی بر ایران بوده اند و هیچ گاه منافع ملت را در نظر نگرفته اند.

وی تاکید کرد:‌ آنهایی که قلب هایشان به بیماری سیاسی مبتلا گشته است به جای کسب عزت از خدا به دنبال عزت گرفتن از کدخدا هستند.


ارسال نظرات