بیانیه ۱۳ آبان بسیج مساجد و محلات آذربایجان غربی:

گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان مورد توجه ملت های مسلمان است

۱۳آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، یاد آورحماسه های بزرگ در تاریخ مبارزات ظلم ستیزانه ملت ایران است .
کد خبر: ۸۷۷۲۸۳۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  متن بیانیه بسیج مساجد و محلات آذربایجان غربی عبارتست از :

۱۳آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، یاد آور حماسه های بزرگ در تاریخ مبارزات ظلم ستیزانه  ملت ایران است . در چنین روزی امام خمینی ( ره ) به جرم دفاع از شرف واستقلال ایرانی در اعتراض به لایحه کاپیتالاسیون که عزت و شرف ایرانی را به شدتخدشه دار می کرد و مصونیتی بس ظالمانه برای مستشاران آمریکایی بود در سال ۱۳۴۳ بهترکیه تبعید شد. سال ۱۳۵۷ کشتار وحشیانه دانش آموزان و در سال ۱۳۵۸ دانشجویان پیروخط امام ( ره) ، لانه جاسوسی آمریکایی جنایتکار را که مرکز حامی فتنه ها و جریاناتضد انقلاب ، علیه انقلاب اسلامی بود تسخیر کرده و بغض فروخرده سالها ظلم و جنایتدولت استکباری را فریاد زدند .

انقلاب اسلامی ایران مولود عاشورا و نهضت حسینی است. ملت ایران همواره برحسینی بودن نهضت خویش مداومت داشته و تمامی تحرکات و جهت‌گیری‌های سیاسی و فرهنگیخود را به تاسی از پیام عاشورا انجام می‌داده اند، همانگونه که اباعبداللهالحسین(ع) به ملت‌های آزاده و جهانیان درس استکبارستیزی و زیربار ظلم و ذلت نرفتن آموخت، نظام جمهوری اسلامی ایران نیز اولین لبیک‌گو به ندای امام شهیدان در مقابله با زورگویان و طاغوت بود .

بررسی نحوه مواجهه آمریکابا ملت ایران و نظام اسلامی ، نشان می دهد حاکمان کاخ سفید فارغ از وابستگی حزبی ،در سیاست های خود در قبال کشورمان رویکرد تعرض و تجاوز به حقوق ملت ایران را بهطور مشهودی همواره در دستور کار خود داشته اند . سیاست های مداخله گرانه نظام سلطهدر راس هرم آنها آمریکا   ی جنایتکار تعرض ودست درازی به منافع و حقوق کشور های اسلامی منطقه از جمله عراق، سوریه، یمن و ...نشان از اوج خباثت ، سلطه گری ، زورگوی و ... دارد، وضعیت اسفبار و ناامن این کشور ها نتیجهمداخله‌جویی غالب کشورهایی است که در ریاض جمع شده و اینک چاره سیاست‌های شکستخورده خود را در متهم کردن دیگران یافته‌اند .

نظام سلطه و عوامل داخلی همواره به دنبال این موضوع هستند که راه برون رفت از مشکلات اقتصادی را باید در تحریم ها سیاست خارجی و هضم در نظامبین الملل جستجو کرد حال که زمانی تحریم ناکار آمد خواهد بود که زیر ساخت هایاقتصادی در حد لازم قدرتمند باشد در اینجاست که بایستی طبق بیانات و منویات مقاممعظم رهبری ( مد ضله العالی ) در خصوص اقتصاد مقاومتی ، تولید ملی و حمایت از کارو سرمایه ایرانی در واقع   با تقویت استحکامداخلی در جهت رفع مشکلات ، برنامه ریزی جدی و اقدام و عمل به سیاست ها و برنامههای اقتصادی دولت و مردم با حفظ وحدت ملی در پیش روی خود قرار دهند .

استکبار جهانی بداند ؛ موضع قدرتمند ملت ایران درقبال آنهانه تنها باعث سرافرازی و سربلندی ملت ایران شده ، بلکه باعث عقب نشینی آنان و تقویت جریان بیداریاسلامی خواهد شد ، گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان برتر و مورد توجه ملت های مسلمان ومستضعفین جهان است . این بزرگترین ابزارقدرت و اقتدار ملت ایران است که همه بایداز آن پاسداری نمایم .

اینک بسیج مساجد و محلات سپاه شهداء آذربایجان غربی ضمن عرض تسلیت  ایام شهادت سالار شهیدان حضرت امام حسین ( ع) و اصحاب با وفایش به تمام مسلمانان جهان اسلام وحضورمردم غیورو استکبار ستیز ابران اسلامی علی الخصوص خانواده شهداء ، جانبازان ، آزادگان و بسیجیان ولایت مدار برای شرکت درراهپیمایی ۱۳ آبان ماه و به نمایش گذاشتن انزجار، نفرت و خشم مقدس و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه و این بیاناخیر معظم له که فرمودند مبارزه با استکبار تعطیل بردار نیست و نیزدر راستای حفظ آرمان های امام راحل(ره)و ارزش های انقلاب اسلامی را واجب دانسته و ضمن شرکت پر شور در راهپیمایی۱۳ آبان ماه، تا زمانی که میزان سلطه بویژه آمریکای جنایتکار و کودک کشاز آن ظلم وستمی که درحق مسلمانان مظلوم جهان به خصوص مردم ایران اسلامی رواداشته ، عذرخواهی نکرده ، دست از جنایات وتوطئه علیه مردم مسلمان در سرارسر جهان برنداشته است و تحلیل های ناجوانمردانه وظالمانه اقتصادی را ملغا نساخته ما دست از استکبار ستیزی بر نخواهیم داشت وهمچنان   شعار (( مرگ بر آمریکا )) را درتمامی راهپیمایی ها طنین انداز خواهیم کرد .

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات