خبرهای داغ:
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خبر داد
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از وقوع یک تصادف در محور قم – دستجرد خبر داد و گفت: در این تصادف سه نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۹۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به وقوع حادثه خونین در جاده قم – دستجرد اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه پراید و یک دستگاه خودرو سمند با یکدیگر برخورد کردند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه منجر به حریق خودرو پراید شد، اظهار کرد: در اثر این حادثه یک مرد و یک زن به دلیل وارد آمدن آسیب به سر، گردن و شکم جان باختند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: همچنین در این حادثه یک نفر دیگر نیز جان باخت که به علت سوختگی امکان شناسایی آن وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه در اثر وقوع این حادثه سه نفر مجروح شدند، اظهار کرد: هر سه مجروح این حادثه که وضعیت وخیمی داشتند به وسیله بالگرد اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.

فراهانی خاطرنشان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه دو دستگاه آمبولانس نیز قبل از حضور بالگرد امدادی به محل حادثه اعزام شده و اقدامات درمانی اولیه را انجام دادند.

وی با اشاره به وقوع حادثه دیگری در جاده قدیم قم – اصفهان در مقابل امامزاده ابراهیم اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید به شدت با یک مانع برخورد کرد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خاطرنشان کرد: در این حادثه پدر، مادر و دو فرزندشان که مجروح شده بودند به وسیله دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.
ارسال نظرات