نماینده ولی فقیه در سپاه 15خرداد قرچک:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15خرداد ناحیه مقاومت بسيج قرچک در مراسم راهپيمايي 13آبان اين شهرستان گفت: آمریکا به عنوان سمبل استکبار و مظهر کامل نظام سلطه در کل دنیا مطرح است.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۶۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حسين عبدالله پور گفت: تا زمانی که استکبار هست آرامش، استقلال و عدالت نیست و تا زمانی که آمریکا و اسرائیل وجود دارند؛ استکبار ستیزی، مقاومت و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز وجود دارد.

مراسم راهپیمایی 13 آبان در قرچك هم‌زمان با سایر شهرهای كشور از میدان کلانتری اين شهر به سمت مصلای نماز جمعه  با حضور دانش آموزان، دانشجويان، بسيجيان، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار شد.

اين راهپيمايي ضد استکباری با فریاد رساي مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آل سعود، حماسه ای پرشور تر از هميشه آفرید.

مردم قرچك همصدا با ملت فهیم و بابصیرت ایران اسلامی ضمن حضور حماسی در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود و آرمان های شهدا و امام شهیدان مهر تأیید مجدد زدند.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در اين مراسم گفت: ۱۳ آبان، روز ابراز انزجار از استکبار جهانی و روز شکوفایی و عظمت انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: مقابله با استکبار جهانی و اسرائیل و کمک به مستضعین جهان یکی از مهمترین شاخصه های انقلاب اسلامی و حضور گسترده مردم در راهپمایی یوم الله ۱۳آبان سند عزت و افتخار ایران اسلامي است.

اسماعیلی با اشاره به ارزش های انقلاب اسلامی بیان کرد: حماسه ۱۳ آبان باید برای نسل جوان تبیین شود و استکبار ستیزی به جهانیان نشان داده شود.

وی تأکید کرد: فاتحان لانه جاسوسی آمریکا پیام عاشورا را به خوبی دریافت کرده بودند و با خلق حماسه ای با شکوه روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی را بوجود آوردند.

امام جمعه شهرستان قرچک تصریح کرد: راه قیام عاشورا حق‌طلبی بود و استکبارستیزی ملت ایران نیز در امتداد همان راه حق قرار دارد و اگر ادعای یاری دین خدا را داریم، هرگز نباید دست از استقامت و ظلم‌ستیزی برداریم.

وي افزود: دانشجویان با روحیه استکبار ستیزی خود در 13آبان 58 لانه جاسوسی آمریکا را برچیدند که مورد تایید امام واقع شد و امام از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

در ادامه همچنين حجت الاسلام حسين عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه 15خرداد ناحیه مقاومت بسيج قرچک در حاشيه اين برنامه ضمن قدرداني از حضور با شكوه ملت شهيد پرور قرچك در تجمع استکبار ستیزی 13آبان و مشت محکم آنان بر دهان استکبار و دشمنان داخلی وخارجی، به خبرنگاران گفت: تاریخ کشور پر است از توطئه ها و جنایات دولت آمریکا، مولود شومش رژیم غاصب صهیونیستی و عاملان انها چه در خارج و چه در داخل.

وي افزود: از جمله وقايعي كه در ماه آبان رخ داده است، شهادت شهید فهمیده در جنگ تحمیلی و شهادت دانش آموزان و دانشجویان که به پیروی از خط امام در بر چیدن طاغوت ،جان خود را فدا کردند مي توان اشاره كرد.

وي ادامه سلطه گری ها و اجرای سیاست های خصمانه توسط آمریکا در کشورهای آسیای غربی را، وحشت آنان از قدرت اسلام دانست؛ چرا که این قدرت با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به اوج خود رسیده است.

نماینده ولی فقیه در ناحیه قرچک شعار مرگ بر آمریکا را نه فقط شعار ملت ما بلکه شعار هر آزادیخواه و یک راهبرد و استراتژی خواند.

وي با اشاره به اینکه آمریکا به عنوان سمبل استکبار و مظهر کامل نظام سلطه در کل دنیا مطرح است، افزود: تا زمانی که استکبار هست آرامش، استقلال و عدالت نیست و تا زمانی که آمریکا و اسرائیل وجود دارند؛ استکبار ستیزی، مقاومت و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نیز وجود دارد و هیچ کسی نمی‌تواند به بهانه روابط جدید و مذاکرات با آمریکا در صدد حذف شعار مرگ بر آمریکا که مصداق آیات برائت و یک شعار الهی و قرآنی است بر آید.

گفتني است بيانيه استكبارستيزي در اين مراسم قرائت شد و امضاي طومار عليه استكبار، برپايي ايستگاه هاي نقاشي كودكان با موضوع استكبارستيزي و آتش زدن پرچم آمريكا و اسرائيل از حواشي اين برنامه بود.
ارسال نظرات