فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: 160 دانش‌آموز پسر از مدارس شهرستان صومعه‌سرا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۴۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

سرهنگ کیا عاشوری در حاشیه اعزام دانش‌آموزان صومعه‌سرایی به اردوی راهیان نور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، اظهار کرد: 160 دانش‌آموز پسر از مدارس شهرستان صومعه‌سرا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند. 35 عامل اجرایی شامل راوی، روحانی، مسئول فرهنگی و... در این اردو دانش‌آموزان را همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این دانش‌آموزان با استفاده از چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، افزود: بنا است این دانش‌آموزان به مدت  چهار روز از مناطق عملیاتی هویزه، شلمچه، اروندکنار و طلاییه بازدید کنند.

عاشوری با بیان اینکه اردوی راهیان نور با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های اسلامی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: آشنایی نسل جوان با آرمان‌های  شهدا دیگر هدف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی بر لزوم مطالعه وصیت‌نامه شهدا تاکید کرد و گفت: شهدا با گذشتن از جان و مال خود امنیت، اقتدار و آسایش را برای کشور ما به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا در پایان به تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور اشاره و اظهار کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب برای پیوند نسل‌های مختلف انقلاب است.

ارسال نظرات