امام جمعه هرات:

آمریکا با ناامن کردن کشورهای منطقه به دنبال امنیت اسرائیل است

خطیب نماز جمعه هرات گفت: آمریکا با ایجاد جنگ های منطقه ای می خواهد امنیت اسرائیل را تضمین کند.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۲۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه این هفته در خطبه های خود نمازگزارن را به، رعایت تقوا الهی سفارش کرد.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانش آموزان و دانشجویان، اظهار داشت: آنچه که مشکلات کشور را حل خواهد کرد، روحیه و تفکر انقلابی به معنای توکل به خدا،عمل به توصیه های امام و نترسیدن از دشمن و تسلیم نشدن در برابر او است.

وی همچنین به فرمایش رهبری در خصوص ۱۳ آبان اشاره و تسخیر لانه جاسوسی را یکی از مهمترین رویدادهای آن دانست و به تفکر در این زمینه تاکید کرد.

امام جمعه هرات به برخی خیانت های آمریکا در تاریخ سیاسی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همچنین به فرمایشات امام (ره) اشاره کردند و فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید و این جمله ایشان از روی احساس نبوده بلکه پشتوانه عقلی و دینی دارد.

خطیب نماز جمعه هرات گفت: امریکا با ایجاد جنگ های منطقه ای میخواهد امنیت اسرائیل را تضمین کند.

وی این جنگ ها را از توطئه های آمریکا و عربستان سعودی دانست و اظهار داشت: اسلام آمریکایی همان اسلام عربستان سعودی و گروه های تکفیری است.

جعفری با اشاره به فرا رسیدن روز فرهنگ عمومی اظهار داشت: در تقویم کشور، روز چهاردهم آبان ماه به عنوان روز شورای فرهنگ عمومی نامگذاری شده است.

وی فرهنگ را زیربنای جامعه دانست و افزود: هر جامعه ای برای رسیدن به سعادت باید فرهنگ همان جامعه را درون خود نهادینه کند.

جعفری در ادامه خاطر نشان کرد: برای تحقق آرمان های انقلاب و نظام باید سبک زندگی قرآنی در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام جعفری در پایان به ذکر مناسبت های هفته پرداخت.

ارسال نظرات