معاون سیاسی استاندار مازندران:

اجتماع بزرگ لبیک گویان امام حسین(ع) بدرقه نمادین زائران اربعین است

علی‌رضا یونسی در مراسم اجتماع بزرگ لبیک یا حسین(ع) ساری اظهار داشت: بدرقه نمادین زائران سالار شهیدان یکی از اهداف برگزاری این اجتماع است.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۲۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اجتماع بزرگ لبیک یا حسین (ع) با حضور دانش آموزان، اقشار مختلف مردم، هیئت‌های عزاداری و دوستدارن اهل بیت عصمت و طهارت پیش از ظهر امروز در مصلای جمعه ساری برگزار شد.

علی‌رضا یونسی در این مراسم اظهار داشت: بدرقه نمادین زائران سالار شهیدان یکی از اهداف برگزاری این اجتماع است.

وی افزود: تاکنون 33 هزار مازندرانی برای اعزام به کربلای معلی ثبت نام کرده و 9 موکب از مازندران در عراق برای پذیرایی از مهمانان تدارک دیده شده است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران روزانه پذیرای 30 هزار زائر را در کربلای معلی و 3000 زائر را در سه راهی کوت پذیرایی می‌کنتد، تصریح کرد: روزانه 40 هزار نفر از مردم مازندران در ایام اربعین مورد پذیرایی قرار می‌دهند.

یونسی با بیان اینکه نقطه اوج جمعیت مردم جهان در اربعین در کربلای معلی است، افزود: یکی از استان‌هایی که مسئولیت پذیرایی از زائران را برعهده می‌گیرد مازندران است.

وی با اعلام اینکه علت ماندگاری اربعین پس از 1400 سال به دلیل این است که قیام سالار شهیدان همواره پایدار است، گفت: حادثه کربلا سرشار از مظلومیت، ناجوانمردی، تیرگی، سیاهی و ظلم بوده است.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه حادثه کربلا سرشار از فضیلت و پایمردی است، افزود: انسان‌ها که شیعه هستند باید معرفت حسینی داشته باشند و در اجتماع بزرگ اربعین حسینی حضوری پرشور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار