فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تنکابن:

رزمایش چهار گردان بیت‌المقدس و یک گردان کوثر در تنکابن به اجرا درآمد

از روز گذشته این رزمایش شروع شده و کلاس‌های تئوری این رزمایش انجام شده است و مرحله عملی این رزمایش در سطح شهرستان تنکابن با رمز مقدس محمد رسول‌الله(ص) و به یاد شهدای مدافع حرم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۰۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

مهرداد بابایی در حاشیه همایش دفاع و کوی برزن تنکابن با اشاره به اینکه رزمایش در دو مرحله انجام شد، افزود: مرحله نخست در تاریخ‌های 6 و 7 آبان ماه و رزمایش پدافند ساحل در سطح شهرستان اجرا شد.

وی گفت: در مرحله دوم رزمایش دفاع از کوی برزن و امداد و نجات که در تاریخ‌های 13 و 14 آبان‌ماه در سطح شهرستان اجرا شد که در این رزمایش چهار گردان بیت‌المقدس و یک گردان کوثر حضور دارند.

بابایی خاطر نشان کرد: از روز گذشته این رزمایش شروع شده و کلاس‌های تئوری این رزمایش انجام شده است و مرحله عملی این رزمایش در سطح شهرستان تنکابن با رمز مقدس محمد رسول‌الله(ص) و به یاد شهدای مدافع حرم برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تنکابن با اشاره به اینکه هدف ما هم از انجام این رزمایش نمایش اقتدار و توانایی نیروهای مردمی در دفاع از کوی و برزن است، اضافه کرد: در نظر داشتیم تا با اجرای این رزمایش هم یک تمرین فراخوانی یگانی و هم حفظ و انسجام سازمانی و فعالیت‌های جمعی گردان‌های بسیج انجام شود.

وی ادامه داد: همین طور ایجاد آمادگی‌های عمومی و ارتقای روزافزون توانمندی‌های دفاعی، امنیتی، برای اجرای موفق ماموریت‌ها و همچنین مردمی کردن دفاع با تکمیل و به کارگیری ظرفیت‌های محلی و تمرین تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های ذی‌ربط است.

بابایی گفت: این رزمایش‌ها هر از چند گاهی برگزار می‌شود تا بسیجیان و گردان‌های ما به روز باشند و آمادگی‌های لازم را برای مقابله با دشمنان به کار گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها