خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان گفت: دشمنی آمریکا با ایران همیشگی وپایان ناپذیر است و اوباما همین امروز وضعیت فوق العاده با ایران را تمدید کرد که نشان از دشمنی این رئیس جمهوری با ایران دارد.
کد خبر: ۸۷۷۲۷۰۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
به کزارش خبرگزاری بسیج از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع این شهر با بیان این که هم اکنون افرادی می گویند اگر ارتباط با امریکا برقرار شود مشکلات کشور برطرف می شود تصریح کرد: آمریکا خود گرفتار مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است و نمی تواند مشکلاتش را حل کند و چگونه می تواند مشکلات ایران را مرتفع کند.
خطیب جمعه اردستان گفت: امروز کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا خود به مشکلات عدیده کشورشان اذعان داشته و خود را رسوا می کنند.
دهشیری با ابراز خرسندی از انتخاب رئیس جمهوری جدید لبنان خاطر نشان کرد: مخالفان حزب الله و ایران دو سال و نیم تلاش کردند فرد مورد نظر خود را به عنوان رییس جمهوری لبنان انتخاب کنند ولی موفق نشده و ناگزیر به پذیرش گزینه مورد نظر حزب الله شدند.
وی به عملیات آزاد سازی موصل اشاره کرد و افزود: نقشه نظامی و کمک مستشاری ایران سبب پیشروی ارتش و نیروهای مردمی عراق شده و به زودی ریشه گروه تکفیری داعش از عراق و سپس از سوریه کنده خواهد شد.
امام جمعه اردستان گفت: به یاری خدا ملت مظلوم و مسلمان یمن نیز در آستانه پیروزی بر ارتش جنایتکار رژیم سعودی قرار گرفته و در آینده نزدیک شاهد پیروزی نهایی آنان خواهیم بود.
دهشیری به روز فرهنگ عمومی اشاره و خاطر نشان کرد: در هر شهرستان شورای فرهنگ عمومی تشکیل شده است و کار رصد مسائل فرهنگی و ارتقا آن را برعهده دارد.
امام جمعه اردستان به راهپیمائی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: حضور 20 میلیون نفری شیعیان در سال گذشته در کربلا نشان داد شیعه همچنان با اقتدار از آرمان های خود دفاع کرده و هیچ تجمع مذهبی در هیچ کجای دنیا نمی تواند با آن برابری کند.
وی با اشاره به روز 13 آبان از حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان در راهپیمایی این روز در اردستان تقدیر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها