این رزمایش 36 ساعته توسط 8 گردان بیت‌المقدس و یک گردان کوثر انجام شد که دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، مبارزه با اغتشاشات و ناامنی، کمین و ضدکمین و رزم شبانه از برنامه‌های اجرایی مانور امروز بود.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۹۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ ابراهیم یعقوبی، ظهر امروز و بعد از پایان رزمایش مدافعان حرم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشورهایی که توان رزمی ندارند نمی‌توانند اقتدار خود را به نمایش بگذارند، اظهار کرد: برگزاری این رزمایش اقتدار، عزم و توان نیروهای بسیجی و پاسدار را در مقابله با دشمن فرضی به نمایش گذاشت.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، تنها عامل دفع خطر، ایجاد رعب و ترس در دل دشمن است چرا که دشمن تصور نکند اهدافی که ابتدای انقلاب داشته‌ایم، فراموش شده است.

فرمانده سپاه ناحیه قائم‌شهر تصریح کرد: این رزمایش، بازدارندگی و افزایش اقتدار ما بود که به دشمن بگوییم اجازه حمله به کشور را نمی‌دهیم و در صورت بروز حمله دشمن، آمادگی کامل داریم.

یعقوبی به تشریح رزمایش بزرگ مدافعان حرم پرداخت و گفت: این رزمایش 36 ساعته توسط 8 گردان بیت‌المقدس و یک گردان کوثر انجام شد که دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، مبارزه با اغتشاشات و ناامنی، کمین و ضدکمین و رزم شبانه از برنامه‌های اجرایی مانور امروز بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این عملیات‌ها، کلاس‌های عقیدتی هم برگزار شد تا نیروها علاوه بر داشتن آمادگی رزمی، عقیده‌های خود را هم حفظ کنند.

این مسؤول از همکاری ادارات مرتبط با این رزمایش تشکر کرد و گفت: همکاری ادارات خوب بود و بر اساس توان خود کمک کردند چراکه در هنگام بروز حادثه و جنگ، اداراتی همچون گاز، برق، هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی باید پای کار باشند همانند طوفان اخیر که مشکل با همکاری همه حل شد.

یعقوبی آمادگی رزمی نیروهای بسیجی، اقتدار نظام جمهوری اسلامی و دلگرمی مردم و علاقه‌مندان به نظام را از اهداف این رزمایش بزرگ برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها