نماینده ولی فقیه سپاه کربلااظهار کرد: با نگاه اجمالی به قرآن در می‌یابیم که شعار مرگ بر آمریکا در متن قرآن آمده است و این شعار از مبانی دینی و عقیدتی ما است.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۸۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یدالله غلامی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک مدافعان حرم در رزمایش کوی و برزن گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر که در بلوار اصناف مرکز مازندران برگزار شد، اظهار کرد: شان نزول 13 آبان استقلال خواهی، دین خواهی، مبارزه با جهان خواران و استکبار ستیزی ملت است.

وی با اشاره به اینکه در سال 43 نخستین حادثه تلخ دستگیری و تبعید امام راحل صورت گرفت، افزود: ملت ایران با تمام نفرت علیه آمریکا وارد صحنه شدند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران، بیان کرد: 15 سال بعد در 13 آبان ماه ملت با فریاد مرگ بر آمریکا شعار آزادیخواهی را سردادند و با گلوله‌های دشمن تعدادی از دانشجویان و دانش‌آموزان مقابل دانشگاه تهران به خاک و خون کشیده شدند.

این مسؤول با بیان اینکه در 13 آبان ماه سال بعد با دوراندیشی نیروهای ضداستکباری سفارتخانه آمریکا را لانه جاسوسی علیه کشور دانستند و آن را تسخیر کردند، ادامه داد: حوادث 13 آبان ماه نباید از حافظه تاریخی ملت ایران پاک شود.

غلامی با اشاره به اینکه بعد از چهار دهه پیروزی جمهوری اسلامی روحیه استکبار‌ستیزی در مردم کشور همچنان متبلور است، گفت: عده‌ای می‌نشینند و می‌گویند امام راحل روحیه استکبارستیزی نداشت اما شاهد هستیم که روحیه مرگ بر آمریکا در کشور همچنان زنده است.

وی اظهار کرد: با نگاه اجمالی به قرآن در می‌یابیم که شعار مرگ بر آمریکا در متن قرآن آمده است و این شعار از مبانی دینی و عقیدتی ما است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه در سوره بروج آیه 4 قرآن کریم متنی با عنوان مرگ صاحبان گودال آتش آمده است، گفت: آمریکا کمتر از اصحاب اُخدود نیست، این اصحاب گوالی از آتش برای مومنان ایجاد کردند.

این مسؤول، اضافه کرد: آمریکا صدها گودال آتش علیه مومنان ایجاد کرده است و ما هم به تبعیت از قرآن مرگ را برای افراد ناسپاس جنایتکار خواهانیم.

غلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد هستیم دشمنان اسلام و قرآن به عجز درآمدند، تصریح کرد: دشمنان اسلام به هر دری بزنند نوری را که از سوی جمهوری اسلامی در منطقه روشن شده است خاموش نمی‌شود بلکه عمق بیشتری پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان قدرت نفوذ جمهوری اسلامی را در منطقه برنمی‌تابند و در حال برنامه‌ریزی علیه کشور هستند، افزود: دشمنان اسلام در صدر اسلام هم با پیشرفت پیامبر اکرم (ص) مبارزه می‌کردند و قرآن را سحر و جادو می‌دانستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران، گفت: در 50 سال گذشته از 28 مرداد سال 32 تاکنون دیده شد که نقشه و توطئه‌های آمریکا ساقط کردن دولت قانونی در کشور بوده است.

این مسؤول ادامه داد: تاسیس ساواک، کشتار بی‌رحمانه 15 خرداد، در سال 56 ـ 57 دوران مبارزه و جنگ تحمیلی، ترورهای مختلف از سوی منافقان، تحریم‌ها و شکستن جبهه مقاومت همه از برنامه‌ریزی دشمن علیه جمهوری اسلامی است.

غلامی با تاکید بر اینکه ما فرزندان قرآن حق داریم با صدای رسا مرگ بر آمریکا بگوئیم، خاطرنشان کرد: زیارت عاشورا بزرگ‌ترین دستورالعمل برای دشمن‌شناسی و دشمن ستیزی است.

وی بسیج را مولود دفاع مقدس دانست و ادامه داد: شجره طیبه بسیج در سوریه، حزب‌الله لبنان و منطقه نقش موثری در پیروزی داشت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه برخلاف میل دشمن، انقلاب اسلامی در جهان صادر شد، گفت: لازم است خواص، سیاسیون و تاثیرگذاران جامعه در مسیر خط مستقیم انقلاب اسلامی استوار بمانند.

این مسؤول با بیان اینکه جمهوری اسلامی به‌عنوان امانت در اختیار بسیجیان قرار دارد، افزود: امانتی که در اختیار بسیجیان قرار دارد ثمره مجاهدت‌هایی است که در طول تاریخ ایجاد شد که حفظ آن از نماز هم واجب‌تر است.

غلامی حفظ ماهیت جمهوری اسلامی را در شعار استکبار ستیزی دانست و ادامه داد: نفرت و انزجار از آمریکا موجب صیانت جمهوری اسلامی می‌شود.

وی در بخش پایانی سخنانش، به سخنان رهبری درباره مذاکره کنندگان در شکست تحریم‌های اشاره کرد و گفت: رهبری فرمودند آنانی که در روند مذاکره عرق ریختند و خسته شدند آنان هم بی‌اعتمادی به آمریکا را باور کردند که به دشمن نمی‌توان اعتماد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها