حجت الاسلام جمالی زاده گفت: مردم ما با هر گرایش و سلیقه ای که دارند و از هر مسئولی که گله و شکوه داشته باشند نسبت به اصل نظام و انقلاب وفا دارند.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۷۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهر فارسان گفت: زائرین اربعين امام حسین (علیه السلام) با پرهیز از هرگونه رفتار تفرقه آمیز، در جهت کسب نورانیت و معنویت، تمامی نقاط مثبت و زیبای سفر اربعين را جهت دیگران و نسلهاي آینده به ثبت برسانند.

حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های نمازجمعه امروز فارسان افزود: حضورمردم ما از سلیقه های مختلف در طول دوران پس از انقلاب تاکنون نشان دادند که به دین و مذهب و انقلاب و نظام اسلامی خویش معتقد و با هر گرایش و سلیقه ای که دارند و از هر مسئولی که گله و شکوه داشته باشند نسبت به اصل نظام و انقلاب وفادارند.

وی تصریح کرد: لذا بر دست اندرکاران و مسئولین در رده های مختلف و تریبون داران از جریانات مختلف سیاسی است که از این فرصت ایجاد شده مردمی در جهت تحکیم وحدت و اتحاد بین اقشار مختلف در راستای فرهنگ دینی انقلابی کشور و خط نورانی امام و شهدا و ولایت و رفع مشکلات مردم برنامه ریزی مجدانه کنند

وی اظهار داشت: زائرین اربعين امام حسین (علیه السلام) با پرهیز از هرگونه رفتار تفرقه آمیز، در جهت کسب نورانیت و معنویت، تمامی نقاط مثبت و زیبای سفر اربعين را جهت دیگران و نسلهای آینده به ثبت برسانند.

وی به اهمیت نماز اشاره داشت و گفت: نماز را جدی بگیرید،خداوند نیز بین همه عبادت ها نماز را مورد تاکید قرار داده است و اینکه نماز اول وقت برکت را فراوان می کند، نماز تنها عبادت مشترک بین همه دین ها می باشد.

وی به فرهنگ اشاره داشت و تصریح کرد: فرهنگ یعنی عدم برخورد، روش زندگی کردن، روش کار کردن، اعتقادات، باورها، رفتارها و ...، فرهنگ یعنی کلیه امور در زندگی. تا می توانیم فرهنگ بیاموزیم ولی فرهنگ ها را قاطی نکنیم.

ارسال نظرات