فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: کردستان از امنیت پایدار و مستحکم برخوردار است اما همیشه باید برای مقابله با تهاجم و تهدید دشمن آمادگی داشت.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۳۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز در رزمایش فرهنگی الی بیت‌المقدس سنندج که در لشگر 22 بیت المقدس کردستان برگزار شد، اظهار داشت: این رزمایش به منظور نمایش قدرت‌نمایی بسیجیان استان برگزار می‌شود.

 

سردار رجبی بیان کرد: این رزمایش در هر 10 شهرستان استان با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بسیجیان در طول سال همواره در تجمعات، همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی موارد لازم را فرا می‌گیرند و امروز در این رزمایش آنچه را که آموخته‌اند به نمایش خواهند گذاشت.

 

سردار رجبی هدف از برگزاری این رزمایش را تمرین برای امداد و نجات، تمرین برای بازپس گیری نقاط فرضی و غیره عنوان کرد.

 

وی افزود: کردستان از امنیت پایدار و مستحکم برخوردار است اما همیشه باید برای مقابله با تهاجم و تهدید دشمن آمادگی داشت.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید شهرامفر کردستان با بیان اینکه سناریوهای تهدید در کردستان نسبت به دیگر استان‌های کشور متفاوت است، گفت: اگر در نقاط دیگر کشور تهدیدات فرضی باشند در کردستان این تهدیدات واقعی هستند.

 

سردار رجبی بیان کرد: امسال به معنای واقعی کردستان با تهدید روبه رو شد اما همین نیروهای بسیجی وارد عمل شدند و شکست سختی به تهدیدکنندگان تحمیل کردند.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تقویت جنبه‌های رزمی بسیجیان، تمرین حفظ و انسجام، ارتقای آمادگی‌های دفاعی و توانمندی‌های رزمی، مردمی‌کردن دفاع، توسعه یک به سه برای زمان بحران، تقویت و افزایش بنیه رزمی و دفاعی، ایجاد وحدت و همدلی و شناخت بیشتر بین اعضای بسیج را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش دو روزه عنوان کرد.
 
 
ارسال نظرات