خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان خبر داد

برگزاری نشست‌ بصیرتی با موضوع آسیب‌های فضای مجازی در همدان

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان از برگزاری نشست‌ بصیرتی با موضوع آسیب های فضای مجازی با حضور 80 نفراز سرگروه های صالحین در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۱۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: از جمله برنامه‌های بسیج فرهنگیان برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی و آگاهی دادن به فرهنگیان بسیجی به‌ویژه سرگروه‌های صالحین است.

وی با بیان اینکه این نشست با حضور 80 نفر از سرگروه‌های صالحین در کانون بسیج برگزار شد، افزود: در این نشست بصیرتی که سرگروه‌های حلقه‌های صالحین حضور داشتند، به اهداف و فرآیند حلقه‌های صالحین و وظایف و مهارت‌های مورد نیاز سرگروه‌های حلقه‌ها اشاره شد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان عنوان کرد: بررسی شبکه‌های اجتماعی به ویژه گوشی‌های هوشمند و مزایا و خطرات استفاده از نرمافزار اندروید و شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و... از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

وی با اشاره به راهکارهایی در رابطه با نحوه استفاده از فضای مجازی به ویژه گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی گفت: ضرورت آشنایی با هر وسیله قبل از استفاده به عنوان یک اصل باید در بین مردم و به ویژه دانش‌آموزان نهادینه شود و یکی از وظایف فرهنگیان آگاهی دادن به دانش‌آموزان در این زمینه در کلاس‌های درس است.

مرادی افزود: شبکه‌های اجتماعی سلام، سروش، فانوس و بیسفون که نرم افزارهایی ایرانی هستند، می‌توانند به عنوان جایگزین کانال‌های تلگرام، اینستاگرام و... استفاده شود که مزایا و امکانات بیشتری نسبت به مشابه خارجی خود دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار