فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

شرکت 9 گردان در رزمایش الی بیت المقدس رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه رزمایش الی بیت المقدس در رشت با شرکت ۹ گردان در حال برگزاری است گفت: این رزمایش با رمز یا اباعبدالله الحسین (ع) روز گذشته در رشت آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۱۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

سرهنگ مجید دوهندو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه رزمایش الی بیت المقدس در رشت با شرکت ۹ گردان در حال برگزاری است گفت: این رزمایش با رمز یا اباعبدالله الحسین (ع) روز گذشته در رشت آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش در سه حوزه امنیتی، دفاعی و امدادی برگزار می‌شود یادآور شد: پس از راهپیمایی روز گذشته رشت بسیجیان به صورت پیاده به سمت منطقه عمومی رزمایش الی بیت‌المقدس در دولت آباد حرکت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت صبحگاه مشترک نظامی، اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی، تشکیل حلقه های صالحین، اقامه نماز جماعت، راهپیمایی تاکتیکی شبانه ودفاع از کوی و برزن از برنامه های جنبی این رزمایش عنوان کرد.

دوهندو افزود: رتقاء روحیه بسیجیان، بالا بردن توان رزم گردان های بیت المقدس، حفظ روحیه جهادی و رزمی بسیجیان شرکت کننده در رزمایش عنوان کرد و افزود: ایجاد آمادگی دفاع همه جانبه و صیانت از منطقه استحفاظی، مقابله با تهدیدات و حوادث طبیعی از دیگر اهداف برگزاری رزمایش الی بیت المقدس خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در پایان خاطرنشان کرد: با این رزمایش گوشه ای از اقتدار و توانمندیهای بسیج به نمایش گذاشته خواهد شد.

ارسال نظرات