حمیدرضا پورنوروز
سردار علی نور یاری گفت: : استکبار بداند هوشیاری و بیداری رزمندگان ایرانی و خنثی سازی توطئه های دشمن بیانگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی، بسیجیان و مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۱۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار نورعلی یاری فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام در صبحگاه رزمایش بسیجیان ایلام گفت: پیام رزمایش محرم به آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل صعودی است که بفهمند ما آماده ایم که در برابر تمام توطئه های شومشان بایستایم.

وی با اشاره به اینکه توطئه های دشمن در یمن و شام خفه شد؛ ابراز کرد: به فرموده رهبری اگر سپاه و مدافعان حرم در مقابل تروریست های داعش و تکفیری نمی ایستادند اکنون باید در داخل مرزهای کشور با دشمن درگیر جنگ می شدیم.

وی خطاب به جان کری، نتانیاهو و دیگر رئیس جمهور های مستکبر جهان تاکید کرد: استکبار بداند هوشیاری و بیداری رزمندگان ایرانی و خنثی سازی توطئه های دشمن بیانگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی، بسیجیان و مقام معظم رهبری است.

سردار نورعلی یاری در آخر با بیان اینکه کسانی که گروهک های تروریستی و تکفیری را ایجاد کردند اکنون خود در جولانگاشان ایستاده اند گفت: آنچه مقام معظم رهبری دستور دهد ما گوش به فرمانیم و آماده ایم در برابر استکبار و رژیم آل صعود ایستادگی کنیم.

ارسال نظرات