حجت الاسلام محسن ملک پور در جمع عاشورائیان استکبار ستیز شهرستان سامان، گفت: روابط ما با آمریکا، مانند رابطه غارت شده با غارتگر است.
کد خبر: ۸۷۷۲۶۰۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه سامان در اجتماع عاشورائیان استکبار ستیز این شهرستان بعد از راهپیمایی باشکوه 13 آبان، با اشاره به آیه شریفه ی 148 سوره مبارکه نساء گفت: خداوند تبارک و تعالی در این آیه کریمه نسان را از بدگویی آشکار نهی و مذمت می نماید مگر در مورد ظالم که استثناء از این قاعده شده است .

حجت الاسلام محسن ملکپور ، افزود: خداوند متعال همواره مدافع مظلومان بوده و خواهد بود و برای اینکه ظالم دست از ظلم خود بکشد فرموده، مظلوم می تواند علیه ظالم تظلم کند .

حجت الاسلام ملکپور، ادامه داد: بنابر فرمایش راهگشای امام راحل ، روابط ما با آمریکا؛ روابط مظلوم با ظالم است. و نیز فرموده اند روابط ما با آمریکا، مانند رابطه غارت شده با غارتگر است و هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

در پایان این راهپیمایی، قطعنامه استکبار ستیز 13 آبان قرائت و با تاکید بر وحدت، یکپارچگی ملی، حول محور ولایت مطلقه ی فقیه، اطاعت محض از آموزه های امام راحل (ره) و فرامین حکیمانه امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، عامل تثبیت عزت و پیشرفت کشور و مهمترین عامل شکست و ناکامی اردوگاه استکبار در همه عرصه ها بیان شد.

ارسال نظرات