معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین:
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه برق شمشیر بسیج دشمن را کور می کند افزود: دشمنان وقتی جمعیت و صلابت بسیج را می بینند اندامشان به لرزه می افتد.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۹۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار مهران طهماسبی صبح امروز در صبحگاه مشترک گردان‌های بیت‌المقدس کوثر و امام علی(ع) سپاه قدس گیلان با اشاره به اربعین و پیاده روی میلیون ها عاشق اهل بیت (ع) اظهار کرد: شمرهای زمانه همانند شمر آن روز که جانباز جنگ صفین امروز در مقابل فرمانده معظم کل قوا قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره می فرمایند فتنه را نباید فراموش کنیم افزود: شمرهای زمان می گویند تا کی باید فتنه بگوییم، ممکن است آنها جانباز و مسئول باشند ولی زمانی که از صف امام حسین (ع) جدا می شوند شمر و یزید می شوند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به توصیه سردار همدانی به بشاراسد در خصوص برون رفت از مشکلات سوریه گفت: سردار همدانی به بشار اسد گفته بود باید برای حفظ سوریه بسیج مردمی تشکیل دهد.

سردار طهماسبی با بیان اینکه برق شمشیر بسیج دشمن را کور می کند افزود: دشمنان وقتی جمعیت و صلابت بسیج را می بینند اندامشان به لرزه می افتد.

وی ادامه داد: بسیجیان این تجمع و حضور را جدی بگیرند زیرا جنگ ما علیه باطل تا زمان ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات