رزمنده 8 سال دفاع مقدس در حاشیه برگزاری راهپیمایی 13 آبان:
آزاده و رزمنده 8 سال دفاع مقدس گفت: مرگ بر آمریکا به خاطر جنایت هایی که در 37 سال گذشت تولد انقلاب، آمریکا و هم پیمانانش در حق ملت ایران روا داشتند.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۵۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، «احمد هژبری» آزاده و رزمنده 8 سال دفاع مقدس در حاشیه برگزاری راهپیمایی 13 آبان، در پاسخ به این سوال که چرا امروز بعد از 37 سال از گذشت انقلاب اسلامی همچنان باید شعار «مرگ بر آمریکا» سر دهیم، اظهارداشت: مرگ بر آمریکا به خاطر جنایت هایی که در 37 سال گذشت تولد انقلاب، آمریکا و هم پیمانانش در حق ملت ایران روا داشتند.

مدیر کل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد با بیان اینکه آمریکا بعد از پیروزی انقلاب سه راه بیش تر در پیش رو نداشت، افزود: تعامل، بی طرفی و تقابل سه راهی بود که در پیش روی آمریکا برای جلوگیری از پیروزی انقلاب وجود داشت، که این شیاطین راه تقابل را برگزیدند.

وی با بیان اینکه امام (ره) از سال 42 راه مبارزه را به ملت ایران نشان داد، گفت: امام بزرگوار ما گفتند خطر آمریکا به حدی است که اگر یک لحظه غفلت کنید ضربه خواهید خورد و فرمودند که هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

هژبری با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ یکی از نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا که گفته بود داعش را «کلینتون» نامزد دیگر این انتخابات به وجود آورده است، گفت: آمریکا با به وجود آوردن داعش نقشه کشتار مسلمین جهان را در سر دارد و این خود بزرگ ترین دلیل برای گفتن جمله «مرگ بر آمریکا» است.

این رزمنده دفاع مقدس به جنایات آمریکا در طول تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تجهیز عراق برای جنگ با ایران، تجاوز به هواپیمای مسافربری ایران با 290 مسافر، تحریک منافقین برای ترور دانشمندان اسلامی و توطئه ها و دسیسه های بی شماری که در این مدت علیه نظام اسلامی روا داشتند، تنها نمونه هایی ازین جنایات است.

وی بدعهدی آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای را یکی دیگر از نشانه های اعتماد نکردن به آن ها برشمرد و تصریح کرد: امروز بعد از گذشت سه سال از شروع بحث مذاکرات هسته ای و انجام تمام تعهدات ایران در قبال برجام و بدعهدی طرف مقابل، بر همگان روشن شده است که نمی توان به وعده های آمریکا اعتماد کرد.




ارسال نظرات