کد خبر: ۸۷۷۲۵۵۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، سید مهدی طلائی مقدم با اشاره به سرگذشتی از حوادث مهم این روز و نقش موثر امام راحل (ره) اظهار کرد: حضرت امام (ره) در حوادث قبل از انقلاب با حضور پر رنگ خود همواره با لباس رزم در میدان بوده و در این راه فرزند خود را نثار کرده است.
فرماندار گفت: امام خميني ره همچون جدش حسين ع مرد عمل بود هردو صف مقدم مبارزه باظلم واسكتباربودند هردوهزينه دادند وباظلم بيعت نكردند لذامردم ويارانشان به رهبري واماتشان اعتمادواطمينان داشتند به صحنه آمدند وباظلم وبيداد مبارزه كردند
وی با اشاره به اینکه امام (ره) از خودگذشتگی و ایثار نمود خاطر نشان کرد:این رفتار امام (ره) باعث شد تا اعتماد و اطمینان مردم نسبت به ولایت و رهبری به وجود آید.
فرماندار اعتماد مردم به ولایت فقیه و رهبری جامعه را نشأت گرفته از قیام عاشورا و حادثه کربلا بیان کرد و گفت: اعتماد مردم به ولایت و رهبری از 1400 سال پیش برگرفته شده و این اعتماد باعث شد اسلام در طول تاریخ حفظ و از گزند بیگانگان محفوظ بماند.
طلائی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حفظ آرمان های انقلاب اسلامی از سوی جوانان و دانش آموزان تاکید کرد.
وی بیان کرد: دانش آموزان با تلاش در امر تحصیل بذر انقلاب که با فداکاری و از خود گذشتگی های فراوان کاشته شد و جوانه آن در سال 57 شکل گرفت اکنون پس از گذر از حوادث و رویداد های متعددی از جمله حرکت های تروریستی، داعش، تحریم های متعدد و به درخت تنومندی تبدیل شده است که نگهداری از آن اکنون به دست شما جوانان امروز است.
فرماندار بافق در پایان با گرامیداشت 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار و سالروز تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام تصریح کرد: ما باید این روز بزرگ را گرامی بداریم و با یادآوری حوادث تاریخی این روز هزینه هایی که برای دستیابی به این انقلاب پرداخت کرده ایم را زنده کنیم و در حفظ آن کوشا باشیم.

ارسال نظرات