مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه کردستان در جمع راهپیمایان سنندجی:
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه کردستان گفت:یوم الله 13 آبان، روز درخشانی را در تاریخ ایران رقم زد و این روز تا همیشه تاریخ جاودانه خواهد ماند.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۹۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،حجت‌الاسلام محمدعلی شیخ‌الاسلامی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه کردستان ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی 13 آبان در سنندج، اظهار کرد: امام خمینی(ره) صفحه درخشانی در تاریخ ایران رقم زد و انقلاب اسلامی را در تاریخ ایران به پیروزی رساند.

وی افزود: هیچ خسوف و کسوفی و هیچ ابر تیره ای نمی تواند 13 آبان را محو و نابود کند چرا که 13 آبان یوم الله است.

شیخ الاسلام عنوان کرد: روز 13 آبان متعلق به هیچ فردی نیست بلکه متعلق به کسی است که عالم را مدیریت می کند و استکبار جهانی را روزی بطور کامل از روی زمین برخواهد چید.
 
شیخ‌الاسلام افزود: دانشجویان در 13 آبان سال 58 قرارگاه نظام سلطه را از بین بردند و با حمایت امام(ره)، نظام سلطه را برچیدند به گونه‌ای که این حماسه در نگاه امام و حمایت امام راحل انقلاب دوم نامیده شد. 
 
وی با اشاره به سلطه طلبی آمریکا در مقوله اقتصاد و ایجاد پایگاه نظامی در همه کشورها، ادامه داد: جوانان امروز ایران با پیشرفت‌های علمی خود جایگاه خوبی را برای ایران رقم زدند و قدرت‌های جهانی از قبیل آمریکا را وادار به مذاکره با ایران کردند.
 
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه جوانان دیروز توانستند شاه را از ایران بیرون کنند و در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی بایستند، اظهار کرد: جوان امروز هم به گونه‌ای قدم برداشته است که ایران اسلامی در بخش هسته‌ای به خودکفایی برسد و این جوانان ایرانی از مرزهای مختلف پیشرفت و ترقی عبور کردند و هستی و نیستی خود را نیز در راه نثار انقلاب خواهند داد. 
 
در پایان این راهپیمایی قطعنامه سراسری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرائت شد و راهپیمایی کنندگان با فریادهای الله اکبر مفاد آن را تایید کردندو در ادامه با به آتش زدن پرچم آمریکا دانش‌آموزان و حاضران در راهپیمایی فریاد مرگ بر آمریکا سردادند.
 
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز در جریان سفر خود به استان کردستان ، پس از بازدید از طرح پتروشیمی سنندج، بنای تاریخی و مجموعه فرهنگی خانه کُرد سنندج، در جمع راهپیمایی کنندگان 13 آبان سنندج حاضر شد و همگام با ملت ایران در انزجار علیه سیاست های رژیم استکباری شرکت کرد. 
 
 
 
ارسال نظرات