ترامپ آماده مناظره با کلینتون می شود

ترامپ که آماده مناظره با کلینتون می شود، بیان کرده است که ممکن است از جنیفر فلاور جهت حضور در اولین منناظره دعوت کند. این اقدام پاسخی به دعوت از مارک کوبن از سوی کمپین کلینتون برای حضور در مناظره می باشد.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۷۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶

به گزارش سرویس بین الملل بسیج  خبرگزاری بسیج،ترامپ که از کلینتون در نظرسنجی ها عقب است، به سختی تلاش می کند تا از این موقعیت به خوبی در جهت کسب رای بیشتر برای خود استفاده کند. با توجه به شخصیت ترامپ، پیش بینی می شود که در مجموع این مناظره ها به نفع ترامپ تمام شود. در همین راستا، او با دعوت فلاور در تلاش است تا فساد بیل کلینتون و حتی همسر او، هیلاری که تمام تلاش خود را می کرد

تا رد پایی از فساد همسرش باقی نماند را علنی کند. فسادی که شاید اکثر جوانان 18-30 آمریکا از آن بی خبر باشند و در رای آنان تاثیرگذار باشد.  از دیگر علل انجام این کار، جلوگیری از محکوم شدنش توسط مارک کوین می باشد؛ در واقع در صورتی که کلینتون از این ابزار استفاده کند، ترامپ هم از ابزار خود استفاده خواهد کرد. نهایتا اینکه کلینتون بارها و به کرات ترامپ را متهم به نقض حقوق زنان کرده است، حال آنکه با آوردن خانم فلاور، این در واقع خود کلینتون خواهد بود که به این امر محکوم خواهد شد و لذا ممکن است کلینتون از اشاره به این مورد صرف نظر کند.

ارسال نظرات