خبرهای داغ:
13 آبان فقط چند رویداد تاریخی نیست بلکه نماد استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران وسیلی جوانان قدرتمند و با ایمان متکی بر قدرت الهی بر هیمنه پوشالی استکبار ، و الگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه علیه قدرت های شیطانی و استکباری است.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۵۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،سازمان بسیج فرهنگیان سپاه استان قزوین در روز ۱۳آبان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرده است.ب
متن بیانیه:
سم الله الرحمن الرحیم
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استاان قزوین به مناسبت 13 آبان 95 روز ملی مبارزه با استکبار جهانی
13 آبان فقط چند رویداد تاریخی نیست بلکه نماد استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران وسیلی جوانان قدرتمند و با ایمان متکی بر قدرت الهی بر هیمنه پوشالی استکبار ، و الگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه علیه قدرت های شیطانی و استکباری است.
13 آبان بعنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فرصت ارزشمند ی برای تبیین چرایی این اقدام و بازخوانی و تبیین حوادث و رخداد های مهم و تعیین کننده ای بشمار میرود که درسه سطح مقطع زمانی متفاوت ، عرصه هایی ازمصاف ملت ایران با امریکای سلطه گر و جنا یتکارطی پنج دهه اخیر را عرضه میکند.
چه کسی میتواند جنایات آمریکای پلید را در حق ملت ایران از کودتای 28 مرداد 1332 تا کنون نادیده بگیرد؟ این جرثومه فساد و استکبار به قدری بر ملل مظلوم جهان جنایت مرتکب شده که در یک روز و چند روزوهمچنین در سطح یک کنفرانس و دادگاه نمیشود موارد نقض و جنایاتش را احصاء کرد.
فراگیر شدن شعار « مرگ بر امریکا » در سطوح ملی منطقه ای و جهانی که از مظاهر اصلی « قدرت ملی » و « عمق استراتژیک جمهوری اسلامی » بشمار میرود ، محصول عملکرد انقلابی و غیر محافضه کارانه ملت ایران در مبارزه با نظام سلطه و استکبارو نماد ان یعنی آمریکای شرورو جنگ افروز بوده وهمواره سیاست های ظالمانه دولت مستکبر ، غیر قابل اعتماد و عهد شکن ایالات متحده در قبال جامعه بشری از جمله ایران اسلامی را به گونه ای الهام بخش و عبرت آموز یاد آوری می کند.
فرهنگیان استان قزوین پس از یک ماه مشق حسینی در ماه محرم الحرام، یوم الله 13 آبان را با رزم حسینی بر علیه یزیدیان زمان ودر رأس آن آمریکای جنایت پیشه و حامی جنایت کاران کودک کشان عالم دانسته و با حضوری پرشور توأم با بصیرت و آگاهی خود ، ضربه مهلک دیگری بر پیکر متعفن استکبار و مستکبران عالم خواهد نواخت و سیلی عاشورائیان بر آمریکا ی جنایتکار را ، بار دیگر تکرار خواهد کرد و اثبات خواهند کرد که خیال شکست ناپذیری آمریکا ، خطایی بزرگ و دل خوش کردن به لبخند ظاهری استکبارساده لوحی بیش نبوده و آمادگی همه جانبه خود را تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی  اعلام می نماید   

هیهات من الذله

               

ارسال نظرات
پر بیننده ها