مردم متعهد و انقلابی و دانش آموزان مهاباد با حضور پرشور و مشت های گره کرده، با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود در روز 13 آبان انزجار خود را از استکبار جهانی و مزدوران آنها نشان دادند.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۳۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این راهپیمایی اقشار مختلف روحانیون، دانش آموزان، دانشجویان و بازاریان شهرستان مهاباد دوشادوش امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان محلی و فرماندهان نظامی و انتظامی در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر وفاداری مردم این خطه از کشور اسلامی مان را به آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی کنندگان از ساعت 10 صبح همزمان با سراسر کشور از فلکه شهدا و فلکه فرمانداری این شهر راهپیمایی ضد استکباری خود را با سر دادن شعارهای ضد استکباری آغاز و در میدان شهرداری با قرائت قطعنامه ای در محکومیت سیاست های شیطان بزرگ آمریکا به پایان رسید.

در طول مسیر مردم با شعار می جنگیم، می میریم ذلت نمی پذیریم، الله اکبر، لا اله الا الله، فلسطین حمایتت می کنیم و با در دست داشتن پلاکارد هایی با مضامین ضد استکباری و شعار دادن بر علیه عواملی که جهان امروز را در آتش زیاده خواهی های خود رو به نابودی می کشانند انزجار خود را از کشورهای زورگوی غربی نشان دادند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مهاباد در این مراسم گفت: راهپیمایی 13 آبان روز استکبار ستیزی ملت ایران در حالی هر ساله برگزار می شود که جهان یک روز هم از توطئه های استکبار در امان نیست.

ایرج شجاعی با اشاره به تحولات منطقه ای و بین المللی اظهار کرد: همه به این موضوع که پشتیبان تکفیری های داعش چه کشورهایی هستند آگاه شده اند و این استمرار حمایت دولت های بزرگ غربی از این گروه ها نشان از آن است که استکبار چشم دیدن کشورهای عزتمند و آزاده را در جهان ندارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مهاباد افزود: تقویت جنگ افزاری و نیروی نظامی از طرفی و تقویت بنیه علمی با همت دانشجویان و استادان کشور روش های مقابله با استکبار است.

وی گفت: اما استکبار اکنون از راه جنگ نرم وارد شده و باید در مقابل جنگ نرمی که برای کشورهای عزتمند برنامه ریزی شده است، نیز مقابله جانانه ای انجام دهیم و آن تقویت ایمان و علم جوانان کشور است.

این مراسم با اجرای گروه سرود دانش آموزی و قرائت قطعنامه ضد استکباری به پایان رسید.

ارسال نظرات