خبرهای داغ:
یادواره 63 شهید پیشمرگه کرد حوزه یک شهید بروجردی شهرستان مهاباد با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در مسجد رسول الله این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۳۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم فرمانده سپاه شهرستان مهاباد با اشاره به جایگاه شهدا و اهمیت زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان گفت: آرامش، امنیت و معنویت جامعه امروز مدیون خون شهیدان است .

سردار رنجبرزاده با بیان اینکه ما همیشه مدیون خون شهدا هستیم، افزود: شهدای پیشمرگه کردی که برای آنها یادواره برگزار می کنیم با بصیرت و آگاهی وارد میدان مبارزه با ظلم و استکبار و طرفداری از نهضت امام خمینی(ره) شدند.

وی تاکید کرد: قدرت ایمان این شهدا موجب شد در سال های بعد از انقلاب با دست های خالی مردان و زنان منطقه غرب و شمال غرب کشور با ضد انقلاب مبارزه کنند.

سردار رنجبرزاده اظهار کرد: باید این مردان و زنان شهید الگوی همگان قرار گیرند نه آمریکایی که جز حمایت از ظالمان کار دیگری در کارنامه خود ندارد،ونه کسانی که امروز به آمریکا دل می بندند وهنوز به اسلام ایمان ندارند.

فرمانده سپاه شهرستان مهاباد در ادامه با اوجب واجبات خواندن پیروی از فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، گفت: این فرهنگ اطاعت از رهبری و ولایت مداری و فرهنگ شهادت است که امروز در کشورهایی همچون سوریه و عراق الگو برداری شده و ایران اسلامی با همین فرهنگ توانست جنگ منطقه از سوی تکفیری ها و داعش را مدیریت کند.

در این مراسم که با هدف بیعت مجدد با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی برگزار شد، تابوت نمادین یک شهید گمنام تشییع شد.

گرامیداشت یاد و خاطره شهید قرنی محمدی اصل با حضور دختر خردسال این شهید بزرگوار و اجرای سرود از دیگر بخش های یادواره شهدا بود.

ارسال نظرات