همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار و انقلابی ارومیه فریاد مرگ بر آمریکا را در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی سر دادند .
کد خبر: ۸۷۷۲۴۳۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان صبح امروز پنجشنبه با حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم در ارومیه برگزار شد.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم در خیابان امام(ره) ارومیه حضور یافتند و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود و مرگ بر استکبار، انزجار خود را از سیاست های استکباری کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه ابراز کردند و به همگان فهماندند که ملت ایران به هیچ وجه زیر بار ظلم و ستم نمی روند و در برابر دشمنانی های دشمنان هرگز کوتاه نمی آیند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در آیین پایانی این راهپیمایی در میدان انقلاب ارومیه گفت: آمریکا، نماد اصلی ظلم در عصر حاضر است و این کشور استکباری، جنایت های بسیاری را در منطقه به ویژه ایران مرتکب شده که حمایت سیاسی و تسلیحاتی از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی هشت ساله، تلاش برای تجزیه کشورمان در برهه های مختلف، اقدام برای سقوط هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس و تلاش در راستای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برهه های مختلف از جمله این جنایت ها و توطئه ها بوده است.

پس از سخنان نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، قطعنامه هشت بندی راهپیمایی ۱۳ آبان قرائت شد و حاضران نیز با تکبیرهای خود، بندهای این قطعنامه را تایید کردند.

ارسال نظرات