خبرهای داغ:
بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و در آستانه 13 آبان، زنگ ایثار و شهادت در مدارس شهرستان بوکان نواخته شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۳۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در مراسم نمادین که با حضور مسئولان شهرستانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در واحد پیشگام صدرا برگزار شد زنگ ایثار و شهادت توسط امام جمعه بوکان نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش بوکان در آیین نواختن زنگ ایثار و شهادت و در جمع دانش آموزان مدارس طوبی و تمدن در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی به شاخص های یک دانش آموز بسیجی اشاره کرد و افزود: بسیج شجره طیبه ای است که امام راحل آن را بنیان نهاد و امروز بازوی قوی انقلاب در تمام سنگرهای خدمت رسانی و دفاعی کشور محسوب می شود و الگویی برای کشورهای منطقه شده است.

احمد رحمانی افزود: دانش آموزان آینده سازان کشور هستید که می توانند نظام مقدس جمهوری اسلامی را در در صورت تقویت روحیه انقلابی و شاخص های بسیج در همه زمینه ها بیمه کنند.

این مسئول بوکانی تصریح کرد: بایستی غیرت اسلامی و ارزش های دینی را در میان دانش آموزان نهادینه کنیم تا ارزش های ناب اسلامی در جامعه محقق شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن در جنگ نرم برای کمرنگ کردن غیرت اسلامی نسل نوجوان و جوانان جامعه گفت: دشمن در جنگ می خواهد غیرت دینی و اسلامی ما را کمرنگ کند تا ما نسبت به دین خود بی تفاوت باشیم و یک دین ظاهری را داشته باشیم همان چیزی که ما امروز در جهان اسلام شاهد آن هستیم.

مدیر اموزش و پرورش عنوان کرد: باید شما دانش آموزان مجهز به سلاح معرفت و بصیرت و ایمان شوید تا بتوانید در جنگ نرم دشمن پیروز شوید و بسیج یکی از نهادهایی است که می توانید با حضور در آن غیرت دینی خود را تقویت و در دفاع از اعتقادات و ایمان خود در برابر دشمن گام بردارید.

در این مراسم یاد و خاطره 15 دانش آموز شهید در بوکان و همچنین 36 هزار شهید دانش آموز کشوری گرامی داشته شد.

ارسال نظرات