خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین :
طاهرخانی تاکید کرد : حضور پرشور بسیجیان و دانش آموزان در رزمایش مشترک فداییان حریم ولایت و بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان حاوی پیام مهمی برای دنیای استکباری است تا همگان بدانند که فرهنگ استکبار ستیزی در میان آحاد ملت ایران جریان داشته است.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۳۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱
ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از رزمایش فداییان حریم ولایت سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفتگو با بسیج با اشاره به تقارن برگزاری رزمایش با یوم الله ۱۳ آبان  اظهارداشت : هر ساله حضور پرشور دانش آموزان و بسیجیان جواب محکمی به یاوه گویی های دشمنان نظام اسلامی و برخی عناصر دل بسته  فریب خورده داخلی است که فریب شعارهای بزک کرده آمریکا را خورده اند.

رزمایش فداییان حریم ولایت نمایش استکبار ستیزی است

وی تاکید کرد : حضور پرشور بسیجیان و دانش آموزان در رزمایش مشترک فداییان حریم ولایت و بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان حاوی پیام مهمی برای دنیای استکباری است تا همگان بدانند که فرهنگ استکبار ستیزی در میان آحاد ملت ایران  جریان داشته و همواره برای مبارزه با ظلم و ظالمان و حمایت از مظلومان آماده هستند .

سرهنگ طاهرخانی با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش فداییان حریم ولایت در استان قزوین افزود : این مرحله از رزمایش با حضور ۱۳ گردان همزمان در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و سه شهرستان دیگر برگزار می شود که با ماموریت های مختلف کوی و برزن و عملیات های شبانه پیگیری می شود .

وی خاطرنشان کرد : با توجه به ماموریت های محوله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت حفظ آمادگی آموزشی و نظامی نیروهای بسیج و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی رزمایش فداییان حریم ولایت در جهت حفظ روحیه جهادی و ایثار انجام می پذیرد که بنا به دستورالعمل های ابلاغی در ۳ مرحله اجرا می گردد که آخرین مرحله آن عملیات امداد و نجات خواهد بود .

وی در پایان گفت : ما بر طبق فرمایشات رهبری معظم انقلاب آمریکا را دولتی استکباری و شیطان بزرگ می دانیم که نباید چهره سازی های فریبکارانه آن را باور کنیم و با تبعیت از ولایت فقیه و شناخت صحیح دشمن آمادگی خود را برای مقابله با دشمنان نظام اسلامی حفظ کنیم .



۳۰۰۱/پ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها