خبرهای داغ:
اولین خانه کشتی ویژه دانش آموزان با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در بوکان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۳۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، این سالن کشتی 310 متر مربع مساحت دارد که برای بهسازی و تعمیر آن بیش از 500 میلیون ریال از سوی آموزش و پرورش شهرستان هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش بوکان در حاشیه افتتاح از اولین خانه کشتی دانش آموزان بوکان گفت: فراهم کردن فضاهای ورزشی مناسب می تواند استعدادهای دانش آموزان مستعد را در رشته های گوناگون بویژه کشتی به عنوان ورزشی انفرادی و مدال آور شکوفا و آنها را برای حضور حرفه ای در ورزش آماده کند.

احمد رحمانی اظهار کرد: این اولین خانه کشتی ویژه دانش آموزان بوکانی است که می تواند تاثیر غیر قابل انکاری بر پیشرفت و گسترش کشتی در این شهرستان داشته باشد.

وی عنوان کرد: در جوار این سالن که به نام شهید رجایی مزین شده یک سالن مجهز بدنسازی نیز مختص کشتی در نظر گرفته شده است تا ورزشکاران و دانش آموزان کشتی گیر بتوانند برای تمرینات از آن استفاده کنند.

رحمانی تصریح کرد: این سالن از چندین سال قبل به عنوان انبار متروکه آموزش و پرورش مورد استفاده قرار می گرفت که با تصمیمات گرفته شده تبدیل به خانه کشتی شد.

مدیر آموزش و پرورش بوکان عنوان کرد: این خانه کشتی در خیابان مولوی شرقی همه روزه میزبان دانش آموزان و فرهنگیان کشتیگر خواهد بود.

وی همچنین با تشکر از اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان عنوان کرد: هیئت کشتی نیز برای تجهیز این سالن آموزش و پرورش را بسیار همراهی کرد که جای بسی تشکر دارد.

ارسال نظرات