خبرهای داغ:
همزمان با هفته گرامیداشت بسیج دانش آموزی یادوراه شهدای دانش آموزی به همت بسیج دانش اموزی خواهران شهرستان خوی در واحد مقاومت تیزهوشان فرزانگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۲۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای کشور ما اجازه فتح خاک مقدس کشورمان را به دشمن ندادند و اینک وظیفه دانش آموزان، دشمن شناسی و جلوگیری از نفوذ و حاکم شدن برفکر وتفکر جوانان ایرانی است.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی ضمن توصیه ای به دانش آموزان افزود: همه ی ما و خصوصا شما دانش آموزان باید اهداف و آرمان‌های شهدا را بدانیم و برای تحقق آنها تلاش کنیم چرا که دشمن می‌خواهد نسل آینده ساز نسبت به اهداف انقلابی و ارزشهای اسلامی بی تفاوت باشد و جامعه دچار خودباختگی و عقب ماندگی فرهنگی شود .

وی تصریح کرد: دشمن جوانان ما را شناخته و برای تضعیف اعتقادات آنان می‌کوشدو همواره برای اجرای توطئه‌های خود برنامه‌ریزی می‌کند پس ما باید خواسته رهبری و شهدارا تحقق بخشیم چرا که کشور ما دارای فرهنگی اصیل و سابقه‌داراست.

سرهنگ علایی در ادامه شهدای هشت سال دفاع مقدس را بهترین الگو برای سعادت بشری دانست و افزود: شما عزیزان که با عنوان تیزهوش و نخبه هستید اگر می خواهید کشور به دست نااهلان و دشمنان ابدی اسلام و انسانیت نیفتد باید هدف خود را همانند هدف و خواسته رهبری و شهدا قرار دهید و آینده کشور را به سعادت رهنمون سازید و اجازه ی هیچ تعرضی به دشمن ندهید و با تحصیل علم و تربیت ناب اسلامی لشکر اسلام را یاری دهید

گفتنی است در ادامه ضمن تجلیل از خواهر شهید مهرداد بدلی مداح اهل بیت مرثیه سرایی نمود.

ارسال نظرات