خبرهای داغ:
بیانیه بسیج دانشجویی استان قم:

به شرط استقامت، نصرت خداوند تبارک وتعالی با ما است

در بیانیه بسیج دانشجویی استان قم آمده است: اگر چه ظلم سنگین است و دسیسه ها و نیرنگهای دشمن، آزار دهنده، اما بیدار باشیم که به شرط استقامت، نصرت خداوند تبارک وتعالی با ما است
کد خبر: ۸۷۷۲۴۲۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله القاصم الجبارین

« و نُریدُ أن نَمُنَّ علی الذینَ استُضعِفوا فِی الارضِ وَ نَجعَلَهُم أئمّۀ وَ نَجعلَهمُ الوارِثین »

با وقوع انقلاب اسلامی، صدای آرمان خواهی و ندای توحیدی برای تحقق حاکمیت الله از کشورمان بلند شد. این صدا نور امید را در دل پا برهنگان و مستضعفین عالم روشن کرد. انقلابی که صدایش هر چقدر برای مستضعفان و پا برهنگان عالم زیبا و دلنشین بود، برای دشمنان قسم خوردۀ اسلام و مستکبران و استثمارگران، گوش خراش و مایۀ خشم بود که به حق، باید گفت: «موتوا بغَیظِکم».

این امر مسلم است که دشمنان حاکمیت الله و دشمنان آخرت خواهی و عدالت طلبی ساکت ننشینند و از راههای مختلفبا امکانات گسترده در جهت از بین بردن این صدا بکوشند و یا دستکمآن را ضعیف و همسو با اهداف شوم و شیطانی خود کنند.از ترور شخصیتهای اثر گذار در این جریان توسط منافقین کوردل تا جنگ تحمیلی و از فشارهای شدید رسانهای تا ناتوی فرهنگی و تلاش برایترویج فساد، دنیازدگی و تضعیف روحیۀ انقلابی،همه و همه، دست و پا زدنها و اغواگریهای ایادی استکبار جهانی است تا ملت شریف ایران از اهداف بلند و آرمانهای انقلابی خود دست بردارند. استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار همواره در پی تحمیل سلطه، اغوا و به ضعف کشاندن ملتها بوده و بر این امر، هم قسم شدهاند که گفت: «بِعِزَّتِکَ لأُغوِیَنَّهم أجمَعِین».

اماملت شریف ایران همواره با درسآموزیاز مکتب خاندان عصمت و طهارت و با اقتدا به آنان، ظلمستیز بوده و طاغوتهای زمانه را با عزت در هم کوبیدهاست. ما سینه زنان، گریه کنان، دوستان و انشاء الله پیروان آن بلندمرتبه امامیم که فرمود«هیهات منّا الذلۀ» و جان، مال و عزیزانخود را برای عزت اسلام و ذلت نظام شرک و طاغوت، فدا کرد. ما سربازان خمینی بت شکنیم که با عزم ملت ایران، بت آمریکا را در این کشور شکست، هیمنۀ پوشالی آنانرا به سخره گرفتو دست ابر قدرتهای کذایی شرق و غرب را از سلطه و تحقیر بر این ملت، کوتاه کرد.ما سربازان مکتب آن امامیم که فرمود:
اگر بند بند استخوان های مان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار ببرند، اگر زنده زنده در شعله های آتش مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی مان را در جلوی دیدگانمان به اسارت برند، هرگز امان نامۀ کفر و شرک را امضا نمی کنیم. ما مظلومینِ همیشۀ تاریخ، محرومان و پابرهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم دست از مبارزه با ظالم بر نمی داریم.

ریسمانهای این سحر باطل، اغواهای شیطان استکباری کنونی، با تکیه بر عصای بیداری ملتها یکی پس از دیگری همچون کف روی آب نابود شده و همواره نور حق پرتجلی است: «یُرِیدونَ لِیُطفِئوا نورَاللهِبِأفواهِهِم وَ اللهُ مُتِمُّ نورِه وَ لَو کَرِهَ الکافرونَ».

اکنون نیز ملت های آگاه و ظلمستیز از جمله  ملت شریف ایران، جامعۀ فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی، نیک واقفند که در شرایط کنونی، قویترین زنجیر استکباری نظام سلطه، زنجیر فشار اقتصادی و تحمیل جنگ تمام عیار اقتصادی است؛ جنگی که سلاح و مهمات آن دلار، تحریم، ترویج مصرفگرایی، تضعیف غیرت تولید ملی، تضعیف روحیۀ خودکفایی و در یک کلام، جنگی که سلاح گرم آن و ابزار قدرت آن، ایجاد وابستگی اقتصادی است. ملت شریف ایران همواره اژدهای موسوی و ید بیضای خود را که همان «معنویت و استقامت» است با خود دارد و با توکل به خداوند عزیزِ قیّوم و با مقاومت خود در این میدان جنگ نیز پوزۀ استکبار اقتصادی را به خاک خواهد مالید. امام امت امام خامنهای حفظه الله، در شرایط کنونی، ماهیت و هویت مقابلۀ با استکبار را تنها«اقتصاد مقاومتی» معرفی کرده و استکبارستیزی و نهیبزدن به آمریکا را درواقع، روی دیگر سکۀ اقتصاد مقاومتی دانستهاند.به راستی که پیروزی و عزتمندی بر شرک و طاغوت، جز با تحمل سختیها و توانمندسازی ظرفیتهای درونی ممکن نیست: «أم حَسِبتُم أن تَدخُلُوا الجنۀَ و لمّا یأتِکُم مثلُ الذینَ خَلَوا مِن قَبلِکم مَسَّتهُمُ البَأساءُ و الضّرّاءُ وَ زُلزِلوا حَتّی یقولَ الرَّسولُ وَ الذینَ آمنوا معهُ مَتی نصرُ اللهِ ألا إنَّ نصرَ اللهِ قریب».

اگر چه ظلم سنگین است و دسیسه ها و نیرنگهای دشمن، آزار دهنده، اما بیدار باشیم که به شرط استقامت، نصرت خداوند تبارک وتعالی با ما است:«إنّ الذینَ قالوا ربُنَا اللهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ علیهمُ الملائکۀُ ألّا تَخافُوا وَ لاتَحزَنوا وَ أبشِروا بالجنۀِ».

والسلام علی من اتبع الهدی


ارسال نظرات
آخرین اخبار