فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ؛

233 نفر در مانور گردان کوثر ناحیه ساوجبلاغ شرکت کردند

سرهنگ علی لشگری گفت: در این رزمایش خواهران‌ بسیجی طبق آموزشهایی که دیده بودند در ارتباط با کمک به مصدومین ، قرنطینه ، جمع آوری وتوزیع کمکهای مردمی ، کمک روانی به مصدومان و بازماندگان خدمت رسانی نمودند.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۱۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، رزمایش امداد و نجات خواهران گردان کوثر حوزه ۶۱۲ حضرت رقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ عصر پنجشنبه با حضور فرمانده سپاه ساوجبلاغ ، رئیس اداره اطلاعات و جمعی از مسئولین واحدهای سپاه ساوجبلاغ برگزار شد.

در این رزمایش پس از اعلام حمله هوایی فرضی، خواهران بسیجی گردان کوثر و تمام دستگاه های امداد رسان عملیات تمرینی خود را آغاز کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش با هدف آموزش و آمادگی بیشتر خواهران بسیجی در کمک و امداد رسانی به حوادث برگزار شده است.

سرهنگ علی لشگری افزود: در این رزمایش خواهران‌ بسیجی طبق آموزشهایی که دیده بودند در ارتباط با کمک به مصدومین ، قرنطینه ، جمع آوری وتوزیع کمکهای مردمی ، کمک روانی به مصدومان و بازماندگان خدمت رسانی نمودند.

وی ضمن تشکر از همکاری ادارات امدادی وخدمات رسان هلال احمر، آتش نشانی ، اداره گاز وبرق عنوان کرد: افزایش تعامل بین دستگاه های خدمات رسان و امدادی از دیگر اهداف این رزمایش بود.

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ تصریح کرد: در حال حاضر یک گردان کوثر خواهران بسیجی با ۲۳۳ نفر عضو در ساوجبلاغ وجود دارد که امید است درآینده نزدیک توسعه یابد.

سرهنگ لشگری در پایان از رزمایش گردان بیت  المقدس  بعد از نماز مغرب وعشا امروز در روستای  چمبورک خبر داد وخاطر نشان کرد: رزمایش گردان بیت المقدس نیز آمادگی وتمرین برای کنترل ناآرامی ها واغتشاشات می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار