کارشناس مسائل دینی گفت: دانش‌آموزان شهید در حقیقت استادان درس شجاعت و از جان گذشتگی هستند.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۸۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام موسوی در یادواره «شهید مدرسه، آبروی مدرسه» که به یاد 14شهید دانش‌آموز شهید شهر زاویه در درالقرآن این شهر برگزار شد ضمن بیان خاطراتی از صحنه های ایثار و رشادت دانش‌آموزان در جبهه های حق علیه باطلگفت: وجود جوانان و نوجوانان آگاهی که در برهه‌های حساس تاریخ کشور یار و یاور ولایت و پیرو رهبری بوده اند را نعمتی بزرگ برای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به هجمه های وسیع دشمنان در مباحث فرهنگی و اعتقادی گفت: دشمن با توجه به اینکه نتوانست در صحنه جنگ نظامی در مقابل ملت ایران به موفقیت دست پیدا کند امروز در صحنه جنگ نرم با شدت و قدرت بیشتری وارد شده است.

این کارشناس مسائل دینی تصریح کرد: علت ترس امروز دشمنان وجود حسین فهمیده‌هایی است که هنوز هم برای جانفشانی در راه کشور و ملت خویش آماده هستند.

حجت‌الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان شهید در حقیقت استادان درس شجاعت و از جان گذشتگی هستند، گفت: نسل جوان کشور با مطالعه خاطرات و وصیتنامه‌های این شهدا برای پیشبرد اهداف بلند انقلاب اسلامی ایران گام بردارند.

وی بااشاره به اهداف شوم دشمنان برای دین‌زدایی در جامعه گفت: مهمترین راه مقابله با این سیاست تبعیت از ولایت فقیه است.

این کارشناس مسائل دینی با اشاره به اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: برگزاری این یادواره‌ها با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال رشادت‌ها، جوانمردی‌ها و ایثارگری رزمندگان به نسل سوم و چهارم انقلاب است. 

حجت‌الاسلام موسوی با تقدیر از کارهای صورت گرفته در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته بسیج دانش آموزی، برگزاری یادواره هایی از این دست را که انجام امور اصلی آن برعهده دانش آموزان است، یک توفیق و دستاورد بزرگ دانست.

در پایان یادواره شهدای دانش‌آموزی با اهدای لوح تقدیری از خانواده‌های این شهیدان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات