فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه

دفاع مقدس؛ سند مقاومت و مظلومیت ایران اسلامی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه دفاع مقدس را به عنوان سند مقاومت و مظلومیت ایران اسلامی دانست و گفت: این مظلومیت در خاطره تاریخ ثبت و ضبط است.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۸۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار مهجوری در مراسم بدرقه دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی این شهرستان با اشاره به نقش اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: دوران دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران امتداد عاشورا بود و راهیان نور هم به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی و حرکتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت، امتداد و ادامه دفاع مقدس است.

وی با اشاره به استقبال دانش آموزان از اردوهای راهیان نور گفت: در شهرستان زرندیه شاهد استقبال دانش آموزان از این اردوهای معنوی بودیم به طوری که تقاضا برای اعزام بیش از سهمیه شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما جای خود را باز کرده و نقش اردوهای راهیان نور در ترویج این فرهنگ انکارناپذیر است چراکه دانش آموزانی که به مناطق جنگی سفر می‌کنند از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس که با ایثارگری خود در برابر دشمن متجاوز ایستاده‌اند تا حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان نیافتد، آشنا می‌شوند.

سرگرد پاسدار مهجوری ادامه داد: دفاع مقدس یک گنج ارزشمند است و این اردوها بستری مناسب برای استخراج این گنج تمام نشدنی است تا به نسلی منتقل شود که از نزدیک شاهد رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان نبوده اند.

وی افزود: این سفر یک مهمانی است که به میزبانی شهدا برگزار می‌شود و در واقع این شهدا هستند که از مردم دعوت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه دفاع مقدس را به عنوان سند مقاومت و مظلومیت ایران اسلامی دانست و گفت: این مظلومیت در خاطره تاریخ ثبت و ضبط است و این اعزام ها و کاروانها به مناطق عملیاتی برای زنده نگه داشتن این اسناد و مقاومت و رشادتها لازم و ضروری است.

سرگرد پاسدار مهجوری راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی را بهترین موقعیت برای مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و گفت: این اردوها یک وجه حسی دارد که همانا استمرار مسیر خون شهدا به عنوان یک ودیعه است که در روند مسائل هسته ای یک قدرت قلبی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانش آموزان راهیان نور همانند سفیرانی هستند که می‌توانند این رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها و ایثار گری‌ها را به خانواده و جامعه منتقل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار