فرماندار شهرستان ساوه در دیدار با دانش آموزان نخبه بسیجی:

شهدا به ما درس پایمردی و آزادگی دادند

فرماندار ساوه گفت: اقتدار و عزت جامعه اسلامی حاصل فداکاری و از خودگذشتگی نوجوانان و جوانانی است که به ما درس پایمردی و آزادگی دادند.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۶۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد بهاروند در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان بسیجی و نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی شهرستان ساوه  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهیدای دانش آموزی همچون شهید فهمیده‌ها برای آزادی و استقلال ایران درس و تحصیل را رها کرده و جان خود را فدا نمودند.

فرماندار ساوه تصریح کرد: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و نخبگان در امور مختلف صاحب نظر هستند بنابراین باید نظرات، دیدگاه ها و ایده های آنان در اداره امور به کارگرفته شود.

بهاروند با اشاره به مسئولیت دانش آموزان در حال حاضر گفت: بسیجی و نخبه بودن دو ویژگی است که شما را متمایز می کند و البته مسئولیت سنگینی بر عهده شما قرار می دهد؛ شما باید الگوی سایر جوانان باشید و به همین سطح اکتفا نکنید.

فرماندار ساوه تصریح کرد: شما نخبگان باید همواره به فکر پویایی، پرورش و بروز استعدادهای خود باشند تا کشور به بالاترین قله های علمی برسد و این وظیفه ای است که امروز به عنوان جهاد بر عهده شما قرار گرفته است.

وی با تاکید بر امنیت و اقتدار کشور افزود: این اقتدار و عزت جامعه اسلامی حاصل فداکاری و از خودگذشتگی نوجوانان و جوانانی است که به ما درس پایمردی و آزادگی دادند.

بهاروند در پایان با تاکید بر لزوم تولید علم کاربردی گفت: پیشرفت های علمی ثمره امنیت و آرامش کشور است؛ تحقیقات شما پژوهشگران و نخبگان علمی باید در راستای نیاز کشور انجام شود تا نتایج کاربردی آن در سطوح مختلف جاری گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار