حجت السلام و المسلمین رئیسی:

عهدشکنی امریکا در برجام برای همه روشن شد/ رابطه با امریکا چیزی جز بدبختی به همراه ندارد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر روزی عده‌ای در کشورمان به آمریکا خوش‌بین بودند، با اتفاقات اخیر در برجام برای همه روشن شده که استکبار پیمان شکن است.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۶۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در مراسم روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی در بارگاه مطهر رضوی به مقاله یک نخبه مصری در مقایسه کشور ایران با مصر اشاره کرد و اظهار داشت:  «ما و ایرانی‌ها بیش از سی سال پیش در فضای بین المللی در یک سطح بودیم که ایرانی‌ها راه مقابله و مقاومت و مصر آشتی با امریکا و اسرائیل را در پیش گرفت؛ امروز ایران از یک قدرت منطقه‌ای به یک قدرت جهانی تبدیل شده و در تمام علوم استراتژیک‌ جزو برترین‌های جهان است و ما باوجود حمایت آمریکا دغدغه تهیه یک وعده قرص نان برای اکثر مردم‌مان را داریم».
 
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر لانه جاسوسی آمریکا در این کشور باقی می‌ماند، منشا و ریشه فساد در این کشور حفظ می‌شد و جریان استعمار از میان نمی‌رفت.
 
رئیسی ابراز داشت: این روزها عهد شکنی‌های استکبار در عمل و گفتار پیداست و غیر قابل اعتماد بودن نظام سلطه دیگر بر هیچ کسی پوشیده نیست و حتی اگر روزی عده‌ای در این کشور به آمریکا خوش بین بودند، با اتفاقات اخیر در برجام برای همه روشن شده که استکبار پیمان شکن است.
 
وی در پایان گفت: آن کسانی که تصور می‌کنند رابطه با آمریکا برای ما مشکل گشاست، سخت در اشتباهند. چرا که مغرب زمین هیچ گاه به جز بدبختی، ثمری برای کشوری نداشته است و نمی‌توان نمونه‌ای از مملکتی که آمریکا مشکلاتش را حل کرده است، یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها