امام جمعه شهرستان ساوه در دیدار با دانش آموزان بسیجی:

نیروی انقلابی سرمایه واقعی کشور است/نیروی انقلابی به فکر اعتلای کشور است

امام جمعه شهرستان ساوه گفت: فرهنگ بسیجی و نیروی انقلابی سرمایه واقعی کشور است.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۵۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام دکتر سیدابراهیم حسینی در دیدار با دانش‌آموزان بسیجی شهرستان ساوه نیروی انسانی را بزرگترین ثروت کشور دانست و گفت: سرمایه واقعی کشور شما دانش آموزان هستید، سرمایه کشور نفت و پترویشمی ‌و... نیست؛ بلکه نیروی جوان انقلابی است و شما باید خودتان را آماده مدیریت کشور کنید.

وی افزود: فرهنگ بسیجی آن‌ چیزی که توانسته کشور را بیمه کند چراکه ایثار و شهادت طلبی یکی از شاخصه‌های مهم فرهنگ بسیجی است.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: چیزی که کشور ما را حفظ نموده، دست دادن با آمریکا و لبخند زدن به آن‌ها نیست بلکه حضور یک پارچه جوانان بسیجی و پیرو رهبری در عرصه‌های مختلف است.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: همانگونه که امام‌خمینی(ره) فرمودند "رهبر ما آن نوجوان 13 ساله است"؛ که نشان از این دارد که دانش‌آموزان بسیجی دارای اهمیت و شأن بالایی هستند، شهید حسین فهمیده نماد افتخار است و باید الگویی برای شما جوانان بسیجی‌ باشد.

وی خطاب به جوانان بسیجی خاطرنشان کرد: قدر خودتان را بدانید، آینده کشور به دست شما نوجوانان و جوانان رقم می‌خورد. 

امام جمعه ساوه تصریح کرد: شما جوانان باید انقلابی باشید؛ انقلابی، ‌یعنی ‌داشتن غیرت در برابر همه توهین‌ها و ضربه‌هایی که به ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌زنند؛ اینکه یک‌ دانش‌آموز زیر تانک می‌رود و جان خود را فدای انقلاب می‌کند یعنی انقلابی است، فرهنگ بسیجی دارد.

وی افزود: در زمینه علم مجهز شوید، امروز دشمنان از فناوری می‌ترسند؛ علم به شما سلطنت می‌دهد در غیر این صورت زیر سلطه قرار خواهیم گرفت. 

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: جوانان بسیجی باید در همه زمینه‌ها در تراز اول باشند، زیرا نیروی انقلابی با داشتن فرهنگ بسیجی قطعا به فکر اعتلای کشور و خدمت به کشور است.

امام جمعه ساوه در پایان با اشاره بر لزوم علم توام با اخلاق خاطرنشان کرد: اگر به کشور امام ‌زمان(عج) علاقه دارید باید در اخلاق نمونه و الگو باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار