بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مشهد با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی اعلام داشت: تا نابودی همه مستکبران از پای نخواهیم نشست.
کد خبر: ۸۷۷۲۳۱۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی مشهد به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد که متن ان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُكَّعًا سُجَّدًا يَبْتَغُونَ فَضْلًا مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا سِيمَاهُمْ فِي وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ(سوره فتح،آیه ۲۹)

یا رسول الله! ما امروز عهد می بندیم که با شما باشیم؛ تا انتهای مسیر،تا آخرین نفس.
مسیری که در آن می بایست با کافران شدید و غلیظ برخورد کرد،نه منفعلانه و با لبخند،و نسبت به مومنین مهربان و گشاده رو بود.
 
مسیری که لازم است به دنبال خشنودی و فضل پروردگار بود نه زالوصفتانی که خون ملت‌های مستضعف را می مکند و در پشت پرده دم از حقوق بشر می زنند. مسیری که سالکانش را به حال سجود و رکوع می بینی طوری که اثر آن در چهره هاشان نمایان است نه شکمبارگان نو کیسه ای که به دنیا چسبیده اند و حاضرند برایش دین و غیرتشان را به بهای اندکی بفروشند.
 
امروز شعار مرگ بر آمریکا در سراسر ایران طنین انداز شد، شعاری که با اینکه عده ای در داخل آن را تضعیف می کنند، اما شاهد گسترش آن در پهنه هستی می باشیم؛از یمن و بحرین و فلسطین تا نیجریه،و از ونزوئلا و پرو و بولیوی تا فیلیپین.
 
به راستی، قدرت های شیطانی عالم و در راس آنها آمریکای جهانخوار چه زمانی دست از سر ما بر می دارند؟
 
اگر قرار است ما پیروز این نبرد باشیم تا هنگامی که به چنان اقتداری دست یابیم تا جرات نگاه چپ به ما را نداشته باشند و اگر خدای نکرده قرار به شکست ماست تا دین و ایمانمان را نگیرند، تقابل و تخاصم ادامه خواهد داشت و مگر چنین خواسته ای را غیرت و شرفمان اجازه می دهد؟
 
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی مشهد، به تمامی مستکبرین و اذناب آن اعلام میدارد که ما تا نابودی و تسلیم کامل آنان از پای نخواهیم نشست.
 
هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد،زیر لگد دشمنان بیدار خواهد شد.
 
والسلام علی عبادالله الصالحین

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید بهشتی مشهد



ارسال نظرات
پر بیننده ها