خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین :
حجه الاسلام معبودی در سالروز یوم الله ۱۳ آبان اظهارداشت : شعار مرگ بر آمریکا و شعارهای استکبارستیزی مردم انقلابی ما شعارهایی است که از امام راحل برای ما به یادگار مانده و نشانه توجه امام به مبارزه با استکبار جهانی است
کد خبر: ۸۷۷۲۲۷۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین: حجه الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در جمع بسیجیان گردان های الی بیت المقدس رزمایش مدافعان حریم ولایت سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در سالروز یوم الله ۱۳ آبان اظهارداشت : شعار مرگ بر آمریکا و شعارهای استکبارستیزی مردم انقلابی ما شعارهایی است که از امام راحل برای ما  به یادگار مانده و نشانه توجه امام به مبارزه با استکبار جهانی است که بر علیه وی تاکید کرد : حساسیت نسبت به تحرکات دشمنان و بصیرت نسبت به فعالیت های تخریبی دشمنان باید با هوشیاری صورت بگیرد تادشمنان بدانند که ما آمادگی کاملی برای مقابله توطئه های دشمنان داریم .

وی در پایان خاطر نشان کرد : پیروی از ولایت فقیه و اتحاد و همدلی میان نیروهای بسیج بزرگ ترین سرمایه مقابله با دشمنان نظام اسللامی است که دشمنان نظام اسلامی را نا امید ساخته است . که حامی منافقین و رژیمی کودک کش است طنین انداز می شود .

حجه الاسلام معبودی تاکید کرد : منظور ما از مرگ بر آمریکا مرگ بر دولت ها و سیاست های ظالمانه آمریکاست که همواره خیال حکومت بر ملت ها در سر داشته و ملت های مظلوم در دنیا را در سلطه خود قرار داده است و از حکومت های استبدادی و رژیم کودک کش عربستان حمایت کرده است .

وی افزود : امروز دولت آمریکا از گروه های تروریستی مانند منافقین حمایت می کند که کشتار بیش از ۱۷ هزار مردم بی گناه ملت ایران  را در پرونده خود دارد و امروز  هم از گروه های تروریستی و تکفیری داعش و جبهه النصره حمایت های سیاسی و تسلیحاتی را انجام می دهد .


حجه الاسلام  معبودی خاطر نشان کرد : اگر آمریکا فقط ذره ای در صحبت های خود صداقت داشت و نسبت به تعهدات خود دربرجام متعهد بود  فردای روز توافق برجام اموال توقیفی و بلوکه شده ایران را مصادره نمی کرد و اموالی را که به حق متعلق به مردم ایران است را به سرقت نمی برد .

وی در پایان گفت : ما شاهد این هستیم که نه تنها تحریم های ظالمانه آمریکا پس از اجرای برجام برنداشته شده بلکه تحریم های بسیاری نیز وضع گردیده است و اموال توقیفی ایران توسط آمریکا مصادره شده است . 
.
ارسال نظرات
پر بیننده ها