معاون پرورشی اداره کل آموزش‌و‌پرورش تهران در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
ابوطالبی گفت:70 جلدی کتب لانه جاسوسی در محوریت آموزش و پروش خواهد بود و تلاش خواهد شد تا منابع مهم را به کتب درسی دانش آموزان برگرداند و با گردآوری آن ارزش ها و اعتقادات این ملت بزرگ را به نسل آینده انتقال دهد.
کد خبر: ۸۷۷۲۲۷۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

تقی ابوطالبی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درباره 70 جلد کتابی که از تسخیر لانه جاسوسی و اسناد سفارت آمریکا بدست آمده گفت: مبنای حرکت بر اساس سند بنیادین تحولات نظام آموزشی کشور است که برنامه ملی است؛ مقام معظم رهبری پیش تر  روی تحولات آموزشی تاکید داشتند که در اجرای بند های 6 گانه ای اشاره داشتند تا دانش آموزان ما بدانند و از سرگذشتی که بر این ملت وارد شده است مطلع شوند.

وی افزود: در این بند 6 گانه ای که مقام معظم رهبری در نظر دارند، بسترهای لازم برای رشد و پیشرفت دانش آموزان در زمینه های اخلاقی، سیاسی، تربیتی، آموزشی و... را فراهم آورد.

ابوطالبی عنوان کرد: 70 جلدی که مقام معظم رهبری درباره آن اشاراتی داشتند در محوریت آموزش و پروش خواهد بود و این نهاد تلاش خواهد کرد تا منابع مهم این 70 جلد را به کتب درسی دانش آموزان گردآوری کند تا ارزش ها و اعتقادات این ملت بزرگ را به نسل آینده انتقال دهد.

این معاون آموزش و پرورش درباره درس حذف شده رهبر کوچک از کتب درسی اشاره کرد: همکاران بنده به عنوان متولی آموزشی شهر تهران خواستار آن هستند تا با حفظ درس های ارزشی و جهادی، نگاه دانش آموزان را نسبت به زندگی عوض کند و روحیات خداپسندانه را در جان و روح آن ها پرورش دهد.

ارسال نظرات