خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات:

ساده لوح اند کسانی که قائلند سردمداران استکبار تغییر کرده اند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات گفت: استکبار همیشه در فکر استعمال وچپاول ملت های دیگر بوده وهست وکسانی که قائلند سردمداران استکبار تغییر کرده اند یا ساده لوح هستند وبسیار خوش بین ویا وعده های الهی وهشدار های قرآن را باور ندارند.
کد خبر: ۸۷۷۲۲۶۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

حجت الاسلام ملک آبادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی در باره اهمیت استکبار ستیزی بیان داشت: خداوند در آیات قرآن می فرماید:" وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّى لا تَكُونَ فِتْنَةٌ "با آنها بجنگید تا زمانی که فتنه از بین برودونابود شود ومسلماًراس تمام فتنه های امروز عالم آمریکا ورژیم غاصب صهیونیست است لذاحکم خداست که با فتنه واستکبار مبارزه کنیم ودراین مسیر دچاراشتباه درشناخت دشمن واشتباه در نحوه مواجه با دشمن اصلی نشویم.

وی افزود: مسلماً راس فتنه آمریکا وانگلیس است وامروز چشم امید ملت های مظلوم وستم کشیده به ایران اسلامی وملت شریف ایران است لذا ما باید هرروز قدرتمندتر ومصمم تر به مبارزه با استکبار جهانی تا نابودی کامل آنها بپردازیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاین اظهارداشت: با توجه به گواه تاریخ مبنی بر خوی وروحیه خودبرتر بینی ونگاه حقارت آمیزنسبت به دیگران وتجربه قرن ها مستعمره بودن ایران توسط آمریکا وانگلیس خبیث به روشنی می توان دریافت هرگاه به دولت های خارجی بالاخص آمریکا واروپا تکیه کرده ایم ازپشت خنجر خورده ودچار ضعف وزبون شده ایم وآنچه مارا تبدیل به یک قدرت منطقه ای وجهانی دربعضی از ابعاد از جمله ابعاد نظامی کرده است توان واستعداد داخلی وروحیه ولایت مداری بوده است .

وی افزود:آیا به کشوری که سالها مارا مستعمره خود داشته،عفت مارا غارت کرده،کودتاهای مختلف علیه ماراه انداخته ،جنگ برعلیه ما راه انداخته ،هواپیمای مسافربری مارا ساقط کرده است ،سالها مارا تحریم کرده است ومحورت شرارت های بسیاری بوده است می توان اعتماد کرد؟کدامین مشکل رابادزد وظالم وچپاول گر می شود حل کرد؟

حجت الاسلام ملک آبادی گفت: برخی هنوز در تلاش هستند که چهره خیانت بار آمریکا را به عنوان یک منجی برای ملت بسازند که به استناد آیه " وَلَا يَزَالُونَ يُقَاتِلُونَكُمْ حَتَّى يَرُدُّوكُمْ عَنْ دِينِكُمْ"آنها پیوسته با شما در حال جنگ خواهند بود و تا زمانی که شمارا از دینتان خارج کنند مطمئنا هشدار خدای متعال برای تمام عصرها بوده است .

وی تصریح کرد: استکبار همیشه در فکر استعمال وچپاول ملت های دیگر بوده وهست وکسانی که قائلند سردمداران استکبار تغییر کرده اند یا ساده لوح هستند وبسیار خوش بین ویا وعده های الهی وهشدار های قرآن را باور ندارند.

حجت الاسلام ملک آبادی بیان داشت: بعضی مواقع دولتمردان به علت روحیه دیپلماسی وناتوانی در حل مشکلات مختلف جامعه دست به دامن بیگانگان شده واستمداد می طلبند ولی آنچه که از ملت بصیر وغیور ایران اسلامی مان انتظار است نلغزیدن وحفظ روحیه عدالت خواهی ودفاع از مظلوم واستکبار ستیزی می باشد .

وی افزود: انقلاب مابرای آب ونان ومسکن نبود گرچه همه اینها جزء ضروریات زندگی است اما انقلاب ما برای اسلام ناب محمدی(ص) بود که یکی از مهم ترین ارکان آن، استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم می باشد و لذا باید در 13آبان تمام فریاد انزجار خودرا برسر استکبار جهانی می زنیم تا افراد غفلت زده بیدار شوند و بدانند آدرس غلط دادن و امید واهی به ملت دادن مسیر مردم را منحرف نساخته و نمی سازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار