خبرهای داغ:
همزمان با 13 آبان ماه صورت گرفت

طنین فریاد مرگ برآمریکا در زیرکوه +تصاویر

همزمان با 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبارجهانی، مردم و مسؤولان شهرستان زیرکوه در هوایی نامساعد و طوفانی با حضور در راهپیمایی فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.
کد خبر: ۸۷۷۲۲۵۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اقشار مختلف مردم با تجمع بلوار امام رضا(ع) شهر حاجی آباد بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام(ره)، شهدا و رهبری تجدید بیعت کردند و در مسیر راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه در مراسم پایانی این راهپیمایی در جمع راهپیمایان اظهارداشت:ما امروز می خواهیم به دنبا ثابت کنیم که آمریکا نماد استکبار و شعار مرگ بر آمریکا نماد استکبار ستیزی ملت ایران است.

حسین میری خاطرنشان کرد:می خواهیم نسل دانش آموز ما با جنایت های آمریکا و وضعیت آمریکا در دنیا آشنا شوند و بدانند دلیل اینکه ما شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهیم چیست.

وی با بیان اینکه این هدف باید در بین دانش آموزان و نسل نوجوان تبیین شود،گفت:هدف اصلی از روز مبارزه با استکبار و 13 آبان که آن را نماد استکبار ستیزی می دانیم همین آشنایی دانش آموزان با جنایات آمریکاست.

میری تصریح کرد:جریاناتی در داخل کشور هستند که می خواهند این روحیه استکبارستیزی و مقاومت را از مردم ایران بگیرند که در این مورد مقام معظم رهبری شب گذشته بیانات ارزشمندی مطرح کردند

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها