مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان البرز؛

ما هرگز آمریکا را دوست خود نمیدانیم

حجت الاسلام موحد گفت: استکبار جهانی امروز پس از ترور فیزیکی با ترور شخصیتی و اعمال تحریم ها سعی در از پای انداختن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد که به لطف خدا کشور ما در مقابل تحریم ها سربلند وسرافراز شده است.
کد خبر: ۸۷۷۲۲۴۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلا محمدجواد موحد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان البرز دراجتماع راهپیمایان یوم الله 13 آبان ساوجبلاغ گفت: استکبار همواره در طول تاریخ پدیده تکرار شونده بوده که به شکل های مختلف خود را نشان داده است.
 
وی افزود : اصل کلمه استکبار از تکبر و غرور می آید و در قرآن از چهار نوع استکبار عبادی، سیاسی، اقتصادی و علمی نام برده شده که مربوط به عصر وزمان خاصی نبوده و در طول تاریخ استمرار داشته و خداوند وعده داده که قدرت استکباری دوام نخواهد داشت.
 
موحد افزود: آمریکا با برنامه ریزی های فرهنگی واجتماعی ایمان جامعه اسلامی را هدف گرفته و این درحالی است که ما در37 سال گذشته توطئه های مختلف استکبار جهانی را تجربه کرده ایم.
 
وی گفت: در متن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 17 هزار شخصیت برجسته کشوری ما به دست منافقین شهید شدند که این ترورها با حمایت استکبار جهانی شکل گرفت.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان البرز افزود : استکبار جهانی امروز پس از ترور فیزیکی با ترور شخصیتی و اعمال تحریم ها سعی در از پای انداختن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد که به لطف خدا کشور ما در مقابل تحریم ها سربلند وسرافراز شده است.
 
وی عنوان کرد: نقش مردم و جوانان در مبارزه با استکبار در همه دوره ها قابل ستایش بوده و امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا در ردیف قدرت های جهانی قرار گرفته است.
 
نماینده ی ولی فقیه در سپاه استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: سردمداران قدرت استکبار که تاب و تحمل توسعه و پیشرفت را در کشور اسلامی ایران ندارند و ازاین پس نیز به طراحی و اجرای توطئه های مختلفی در برابر جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهند داد اما ما هرگز نباید آمریکا را دوست خود بدانیم.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها