معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج در خصوص رزمایش مدافعان حرم :
رزمایش اقتدار بسیجیان مازندران در همه شهر های استان با نام رزمایش و یاد مدافعان حرم با حضور خیل عظیم بسیجیان سطح پایگاههای و حوزه های مقاومت در قالب گردانهای بیت المقدس برادران و کوثر خواهران شکوه و عظمت ویژهای به مازندران خواهد بخشید.
کد خبر: ۸۷۷۲۲۳۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی در گفتگو با بسیج از برگزاری رزمایش گردانهای تاکتیکی امام رضا(ع) و امام سجاد(ع) در شهر های مازندران خبر داد و گفت: با پایان یافتن موفقیت آمیز رزمایش 2 قرار گاه تاکتیکی حضرت نوح(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) طی روزهای ششم و هفتم ابان ماه  دو قرارگاه امام رضا(ع) و امام سجاد(ع) با فرماندهی قرارگاه اصلی امام هادی(ع) در روزهای پنجشنبه و جمعه 13 و 14 آبان ماه با رمز یا رسول الله(ص) توان رزمی 98گردان بیت المقدس و 10گردان کوثر  به نمایش گذاشته می شود.
 معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا برنامه های تاکتیکی دفاع از کوی و برزن اعم ازمقابله با ناآرامیها، اغتشاشات و  عملیات امداد و نجات و پاکسازی سطح شهر در روز جمعه پس از اجرای صبحگاه عظیم بسیجیان و سخنرانی مسئولان به اجرا گذاشته می شود.
 رضایی افزود: رزمایش اقتدار بسیجیان مازندران در همه شهر های استان با نام   رزمایش و یاد مدافعان حرم  با حضور خیل عظیم بسیجیان سطح پایگاههای و حوزه های مقاومت در قالب گردانهای بیت المقدس برادران و کوثر خواهران  شکوه و عظمت ویژهای به مازندران خواهد بخشید. 
 وی این رزمایش نماد، تبهیت از ولایت، مبارزه با ظالمان و مستکبرین،  وحدت، عزت و اقتدار مردم، بسیجیان و نیروهای نظامی و همیشه آماده در مازندران خواند و یادآور شد: رزمایش کوی و برزن و امداد و نجات بسیجیان نماد آمادگی نیروهای مازندران در دفاع از عزت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها